zaterdag 16 april 2011

Oogschaduwbasis van Catrice


Al tijden ben ik opzoek naar een goede eyeshadow base voor een fijn prijsje, toen Catrice in de nieuwe collectie met een eyeshadow base kwam, was ik dan ook erg benieuwd. Ik kocht hem natuurlijk direct en ik heb hem nu een tijdje uit kunnen testen. De Eyeshadow base van Catrice kost 4 euro en is te koop bij het Kruidvat. Ik denk dat jullie vast erg benieuwd zijn geworden..

De verpakking van de oogschaduwbasis ziet er prima uit, gewoon een zwarte huls met wat tekst. Er zit 2,1 ml product in.


Je brengt de oogschaduwbasis aan met een spons aplicator. Eigenlijk het zelfde als bij een lipgloss. Dit vind ik zelf erg prettig, je hoeft ten minste niet in een potje met je vingers. Wel kan het zo zijn, dat je er op een gegeven moment niets meer uit krijgt.


Op de bovenste foto zien jullie een swatch van de oogschaduwbasis. Het is
een basis dat voelt als een crème en heeft een neutrale kleur. Wanneer je de basis uitsmeert zie je er niets meer van terug. De oogschaduwbasis voelt heel romig aan, erg prettig.
Op de onderste foto zien jullie links een swatch zonder oogschaduwbasis en rechts een swatch met. Zien jullie het verschil?

Ik vind het zelf erg belangrijk dat een oogschaduwbasis er voor zorgt dat de kleur intenser wordt, dat hij goed op mijn oogleden blijft zitten en dat de oogschaduw niet gaat creasen. Hiervoor is de oogschaduwbasis van Catrice geslaagd! Ik heb hem een paar keer uitgetest en mijn oogschaduw zit er 's avonds nog steeds perfect op.

Ik heb mijn nieuwe favoriete oogschaduwbasis gevonden!

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel de moeite waard uit om te proberen, ik heb nu die van de Hema waar ik ook wel tevreden van ben, maar ga zeker eens die van Catrice uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihii, in de vorige reactie vroeg ik hoeveel de oogschaduwbasis kostte, maar dat stond er dus al:P

    hij ziet er wel fijn uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt wel fijn maar denk dat ik het toch bij die van de Hema houd (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeee fijn! het is idd heel duidelijk te zien dat je oogschaduw veeeel meer kleur en donkerder is! deze houd ik in gedachte!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed! Heb em nog niet gekocht want ik wilde eerst reviews lezen ;) dus nu kan ik naar de winkel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb die ook en ben er super blij mee! Tot nu toe mijn beste oogschaduwbasis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er goed uit! Maar ik wacht nog even.. Ik heb nog de Shadow Insurance van Too Faced, een Hema oogschaduwbasis en een paint pot van Mac..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.