donderdag 14 april 2011

Oogschaduw van E.L.F


Ik ben gek op oogschaduw, hier kan ik echt nooit genoeg van hebben. Ik was erg benieuwd naar de oogschaduw van E.L.F daarom bestelde ik daar een duo eyeshadow en een cream eyeshadow. Beide producten kosten 1 euro en zijn te verkrijgen op deze site. Ik heb de producten getest en in dit artikel kun je mijn ervaringen met de producten lezen.  


De oogschaduws worden geleverd in kartonnen verpakkingen, dit heeft E.L.F wel keurig verzorgt.


De oogschaduw duo is de kleur Mocha swirl en de cream oogschaduw is de kleur Coffee & cream. De verpakking van de oogschaduw vind ik wat goedkoop, hij is ook niet stevig. Beide oogschaduw duo's bestaan uit een highlighter en een crease oogschaduw. Dit heeft E.L.F goed bij elkaar gezocht.


De kleuren zien er op het eerste gezicht prima uit, mooie neutrale bruin tinten. Ik ben gek op bruin en aarde tinten, dus dat komt goed uit. Alle kleuren bevatten een lichte shimmer, erg mooi!


De swatches zien er nog best goed uit toch? Ik was ook best verbaasd over de pigmentatie. Links zie je de twee kleuren uit de oogschaduw duo, recht zie je de twee kleuren uit de cream oogschaduw.
Ik heb de oogschaduw ook uitgetest op mijn ogen en helaas waren de kleuren daarop minder mooi. De cream oogschaduw bracht ik als basis aan, maar na een uur begon het al te creasen. De oogschaduw duo blijft wel goed zitten, met een andere oogschaduwbasis.

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Ik heb ook niet veel goede ervaringen met cream oogschaduw. Gelukkig blijft de poeder-oogschaduw wel goed zitten! De kleuren zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook erg verrast door de pigmentatie! Ik had het namelijk wel veel minder verwacht. Ik ben ook gek op bruin tinten. Ik ben ook geen fan van cream oogschaduws!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ze er op je ogen minder uitzien, de swatches zien er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De oogschaduw paletjes met 4 kleuren van E.L.F zijn ook erg mooi, cream oogschaduw is ook niet zo mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die cream oogschaduw heb ik ook, vind hem echt slecht. Gaat idd snel in je crease zitten, maar ik voelde me echt een kerstbal met die gouden glitters erdoor:(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook de cream oogschaduws geprobeerd en ik had hetzelfde probleem. Die is gewoon minder van kwaliteit vrees ik...

    wat mij wel helpt als ik bij ELF bestel is eerst op makeupalley reviews lezen. zo heb ik er een paar echt SUPERgoede producten kunnen uitpikken! (vooral hun kwasten zijn geweldig, toch die van de studio lijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie duo! Ik ben alleen niet weg van cream eyeshadows...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De pigmentatie is zeker niet verkeerd. Wel jammer dat ze zo snel gaan creasen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De pigmenatie ziet er op zich wel prima uit. Jammer dat de cream oogschaduw zo snel begon te creasen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg mooi uit!
    Zeker voor de goekope prijs!

    liefs,
    yasmine.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kleuren!! well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel goed resultaat voor de prijs, 1 euro ik bedoel daar maak je t zelf niet voor haha XD
    leuke post!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hmm, de kleuren vind ik niet bij mij passen, maar voor het bedrag dat je ervoor geeft, vind ik het wel nog meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.