maandag 25 april 2011

Party look, inclusief blunderen met Lotte & Vera


Jullie moesten eens weten wat er allemaal is gebeurd, voordat dit filmpje er zo uit zag. We hebben geblunderd en opnieuw opgenomen en opeens zagen we dat er beelden ontbraken. Balen natuurlijk, maar toch willen wij hem aan jullie laten zien. Have fun en lees verder voor het hele verhaal + foto's van de look.

Achter dit filmpje zit een leuk verhaal. Ik had samen met Vera bedacht om een party look filmpje op te nemen, met andere kleuren als zwart en zilver. Ik koos voor een roze kleurtje, met een matte bruin en een shimmery donker bruin. Er zat al veel werk in de voorbereiding van het filmpje. Tijdens het filmen zelf ging er ook van alles mis, we moesten sommige stukjes opnieuw opnemen. Op een geven moment werden we er helemaal flauw en melig van, dat krijg je na een uur filmen en steeds weer opnieuw. Toen ik uiteindelijk het filmpje wilde gaan bewerken, zag ik ineens dat sommige delen er niet op stonden! Het bleek dat ik de camera een aantal keren had uitgedaan in plaats van aan. En op de momenten dat ik hem uit deed, ging hij juist aan. Snappen jullie hem nog? In ieder geval zijn er beelden opgenomen die niet opgenomen moesten worden, dit zijn beelden die ik normaal weg laat in een filmpje. Hierdoor zijn de 'goede' stukjes niet opgenomen. Eerst baalde ik enorm, maar ik heb samen met Vera besloten om de 'blunder' stukjes er gewoon tussen te plakken. We moesten er zelf wel erg om lachen, dus dat gunnen we jullie natuurlijk ook ;)!
Op deze manier geven we jullie een beetje een beeld aan achter de schermen. Echt hilarisch om te zien hoe lief en vriendelijk ik in mijn filmpjes praat en hoe onprofessioneel in de 'blunder' stukjes.

In de gekleurde beelden zien jullie de normale beelden van het filmpje, in de grijze beelden zien jullie de beelden die per ongeluk opgenomen waren.


En dit is de uiteindelijk look geworden.
Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie van het filmpje vinden en van de look! Laat het me even weten in een reactie, dat zouden we erg leuk vinden.

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het nog een leuk en duidelijk filmpje geworden! Leuk dat eind haha, over "tot in een volgend filmpje".

    De look is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie look wel, zacht maar toch krachtig :D
    Ik vraag mij eigenlijk af welke brushes jij gebruikt en van welk merk. Ik ben namelijk op zoek naar brushes die goed in de hand liggen, lekker werken, maar ook niet te duur zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Minalher Als het goed is is die kwast die ze in dit filmpje gebruikt van Essence.
    En ja!, de look is zacht maar heel krachtig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Mignalher, mijn blush kwast is van Essence, deze is lekker klein en compact en heeeel zacht. De kabuki kwast die ik gebruik is van ELF, ook erg fijn. Verder gebruik ik veen kwasten van www.lotuslabel.com, zij verkopen hele fijne en betaalbare kwasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, leuk om die blunders te zien :D Mooie look hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.