maandag 4 april 2011

Personal update; How's life?


Het is alweer even geleden, dat ik een persoonlijke update online heb geplaatst. Daarom vandaag weer een update over mijn persoonlijke leventje.
Ik kan alvast vertellen dat het goed met me gaat, het heerlijke weer doet wonderen. Ik word gewoon zo gelukkig van, als het zonnetje begint te schijnen. De voorjaars kleding mag weer uit de kast en we kunnen weer heerlijk op het terras zitten.


Genieten dus! Verder vliegt de tijd echt voorbij. Ik zit op dit moment in mijn derde tentamen week van dit school jaar, dat betekend dat ik nog maar één periode te gaan heb. En dan zit mijn eerste jaar op het Windesheim er al weer op. Volgend jaar stroom ik in het 3e jaar en dan mag ik het hele jaar stage lopen. Hier kijk ik echt naar uit, lekker bezig in de praktijk.
Verder ben ik dit moment dus erg druk met mijn toetsen, ik heb vijf tentamens in drie dagen. Iets te veel van het goede vind ik, maar ik doe m'n best.
Verder gaat het met m'n blog super goed, de bezoekers aantallen blijven groeien en mijn inspiratie is nog lang niet op. In tegendeel zelfs! Ik heb heel veel leuke plannetjes en ideetjes, dus blijf Madam Lotte goed in de gaten houden.
Verder kijk ik wel heel erg uit naar de zomervakantie, lekker geen verplichtingen van school en lekker veel tijd voor mezelf en de site. Ik weet nog niet of ik op vakantie ga, maar eigenlijk heb ik wel zin om naar een lekker warm land te gaan.

En hoe is het met jullie, how's life?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Ik vind persoonlijke updates altijd erg leuk, deze ook weer! :)
    Pfff 5 tentamens in 3 dagen! Met wat ga je jezelf belonen na die 3 zware dagen? ;)
    En ga je je opleiding dan versneld doen, dat je van het 1e jaar in het 3e jaar instroomt?
    Ik vind dat je een superleuke site hebt, Lotte! Ik vind het maar knap dat je elke keer weer een leuk artikel voor ons kunt maken ondanks dat je het superdruk hebt! Menig meisje had het denk ik al opgegeven ;) Ik ga proberen wat meer comments achter te laten, ik ben nogal een lurker, maar dit moest ik echt even kwijt!
    Keep up the good work! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Fem90, Wat een super lieve comment, ben er eventjes stil van :)! Fijn dat je me begrijpt en het is soms inderdaad ook best veel, maar als je iets echt graag wil moet je er gewoon voor gaan en dat is mijn motto. Ik doe mijn studie inderdaad versneld.

    Ik ga mezelf belonen door zaterdag lekker een dagje vrij te nemen, en waarschijnlijk ga ik dan met m'n moeder en zusje naar de bios! Gezellig even iets anders. Lief dat je vaker reacties achter wil laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee, super leuk dat het allemaal zo goed gaat!
    you go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het goed gaat! Nog even lekker doorzetten en voor je het weet is het zomervakantie. Ik vind je site steeds groeien en leuker worden! Ik ben, net zoals Fem90, een typische lurker. Ik lees al je artikelen, maar omdat ik op Bloglovin nog veel de lezen heb, ga ik snel door en vergeet ik vaak een comment achter te laten. Voor jou is het natuurlijk veel leuker als er (meer) comments zijn dus ik ga ook meer reacties plaatsen. Lotte, ik vind je site echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat het zo goed gaat! Met mij gaat het ook heel goed! Ik word ook helemaal blij als het zonnetje maar een klein beetje schijnt!
    Waar ga je stage lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo'n personal update! Vind het altijd leuk om wat meer over de persoon achter de blog te lezen. Gelukkig gaat alles goed met je en blijf je lekker schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind persoonlijke artikelen ook altijd erg leuk om te lezen. Ik ben blij om te lezen dat het goed met je gaat! Heel veel succes met je tentamens, je kunt het meis! Ik vind je blog erg leuk en ik probeer iedere dag ook reactie bij je achter te laten.

    Voor de rest gaat het met mij ook prima! Ik ben erg druk bezig met afstuderen en ik hoop dat ik mijn diploma mag ontvangen in de zomer! Voor de rest heb ik ook nog geen plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat zo goed met je gaat hihi =)
    Heerlijk he dat zonnetje, iedereen word er vrolijk van en de wereld ziet er gelijk wat vrolijker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het goed met je gaat, heerlijk hé als de zon weer lekker schijnt. Ik ken je site denk ik nu een ruime maand, en ik kijk er echt elke dag op. Je maakt altijd leuke artikelen en filmpjes :)
    Succes nog met je toetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog veel succes met je tentamens!
    Morgen wordt het weer zo'n lekker weer, zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hehe, ik ben weer terug.
    Las je blog een paar maanden geleden dagelijks maar toen mijn computer crashte was ik je site even kwijt (de link is best wel logisch) haha maar kon je op 1 of andere manier niet makkelijk terugvinden! via Beautylab je link weer bij mijn favorieten kunnen zetten! :d

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.