vrijdag 22 april 2011

Persoonlijke update, ik heb de griep.


Dag lieve bezoeksters,

Ik moet jullie helaas teleurstellen, vandaag komt er geen update online.
Ik lig namelijk al de hele dag in bed met koorts, oorpijn, keelpijn en hoofdpijn. Of te wel, ik heb de griep flink te pakken. Helaas kan ik dit niet plannen en had ik voor vandaag nog geen update klaar staan. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Wanneer ik me weer iets beter voel, zal ik direct weer gaan bloggen. Je kunt natuurlijk ook even een kijkje nemen bij mijn oude artikelen, er zit vast nog wel wat tussen wat je nog niet gelezen hebt. Je kunt oude artikelen vinden door te zoeken bij de verschillende onderwerpen, deze kun je rechts op mijn site vinden.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn paasweekend en geniet van het prachtige weer!

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Jee, dat is balen met dit mooie weer...
    Beterschap, ik hoop dat je je snel weer beter voelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopelijk ben je gauw weer beter
    zodat je kan genieten van dit mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap meis!
    En natuurlijk hebben wij hier begrip voor ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, gezondheid is het belangrijkste hé :) Veel beterschap toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zow klinkt zeker niet goed.
    beterschap en neem de tijd om lekker uit te zieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat balen voor je, net nu!
    Hopelijk ben je er snel weer weer bovenop maar wel goed uitzieken hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm echt rot, vooral nu het zo mooi weer is!

    Snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.