vrijdag 29 april 2011

Queensday nails


Morgen is het Koninginnedag, tijd om je eens helemaal om te toveren in het oranje. Daar zijn wij Hollanders maar al te goed in, daarom heb ik voor jullie Queensday nails bedacht. Oranje nagels, maar dan net even wat anders.
Lees snel verder voor meer foto's en uitleg over de nagels.

Ik heb mijn nagels een oranje kleurtje gegeven en hier over heen bracht ik een witte crack nagellak aan. Dit geeft een leuk speels effect aan de basic oranje nagels!


Ik gebruikte voor deze nagel creatie twee lakjes van Essence. Een oranje in de kleur Get the fever en een witte crack polish in Crack me! white.



Ik vind dat het een leuk effect heeft gekregen. De crack nagellak is wit en dat is net weer wat anders dan de standaard zwarte crack polish. Hij past perfect bij de knal oranje nagels, helemaal koninginnedag! De crack nagellak heeft een matte finish, dit vind ik zelf wat minder mooi. Daarom bracht ik nog een glanzende topcoat aan.

Wat dragen jullie op je nagels met koninginnedag?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Ik heb m'n nagels net oranje gelakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit!
    Jammer dat ik geen witte crack polish heb.
    hij is altijd uitverkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die oranje nagellak ook, heb 'm ook vandaag op gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die crackle doet het niet zo heel mooi zo te zien?
    Het lijkt alsof je hier en daar nog een stipje oranje hebt moeten zetten, of is dat gezichtsbedrog? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ann, vind ik ook. Ik vind hem niet super mooi, mijn crack polish van Claires is 100 x mooier! Deze 'crackt' op de één of andere manier niet zo goed. Maar ik vond het wit over het oranje wel een grappig effect geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vroeg me al af hoe je dat witte voor elkaar kreeg. Ik wou de witte crackle van essence ook maar nu ik dit zie vind ik het geen topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan, grappig die witte crack polisch van essence!
    Ik heb nog net even anders gedaan voor Koninginnedag, namelijk zo:
    http://sneeuwkipje-missmurder.blogspot.com/2011/04/how-to-make-queensday-nails.html

    Liefs,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk! Al vind ik de crack van Essence niet zo mooi als Barry M of O.P.I.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.