woensdag 13 april 2011

Reebok Easytone review + winactie


De zomer komt er aan, we willen er allemaal strakker uit zien en daar kunnen de Reebok Easytone schoenen heel goed bij helpen. Toning schoenen en kleding zijn ontworpen om de belangrijkste spieren in ons lichaam te activeren, in dit geval de benen en billen. Vorig jaar is de Reebok Easytone geintroduceerd, ontworpen om te dragen tijdens dagelijkse activiteiten.
Naast de Easytone heb je ook de Traintone (om mee te trainen) en de Runtone (voor tijdens het hardlopen). In bovenstaande video kun je mijn ervaring met de Reebok Easytone bekijken.


Easytones zijn ontworpen om bij iedere stap die je neemt, de belangrijkste spieren van de billen en benen te versterken. In de zool zitten belanskussentjes verwerkt, deze zorgen voor een natuurlijke instabiliteit, waardoor je spieren zich moeten aanpassen en er een spierversterkende werking optreedt.
Het leuke is, dat je ze kunt dragen wanneer jij wilt en zonder extra moeite werk je aan je bil en been spieren!

Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op de officiële site.

Ik ben opzoek naar twee bezoekers die de Reebok Easytone voor mij willen testen! Je krijgt een paar Reebok Easytones opgestuurd, in je eigen maat, en dan is het aan jou om ze uit te testen. Je schrijft een review over jouw ervaringen en stuurt dit naar mij op. Je review komt dan uiteindelijk op Madam Lotte te staan! Heb je hier interesse voor? Stuur mij dan een mailtje, met daar in je schoenmaat en je adresgegevens. Laat ook even een reactie achter bij dit artikel. 20 april maak ik de twee winnaars bekend. Je mag de schoenen trouwens gewoon houden. Stuur een mail naar Madamlotte@hotmail.nl

Liefs, Lotte


Gesponsorde posting of advertorial

61 opmerkingen:

  1. Leuke winactie! Weer eens iets anders dan beauty. Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd.
    Liefs, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat top! Ik wou altijd de shape-ups maar die zijn veel te duur dus wie weet heb ik geluk, ik ga even een mailtje sturen,

    btw, wat een super mooie hond heb je en wat een leuke naam! Labrador retriever is het toch? :D Ik heb zelf een zwarte echt leuk om te zien dat je ook zo'n hond heb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben echt zo benieuwd naar die schoenen!
    Heb je een bericht gestuurd net.
    liefs

    (ik heb trouwens geen idee wat ik moet aanvinken bij 'reageer als' haha -sorry)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je net een mail gestuurd. Het lijkt me echt onwijs leuk om dit te testen, is weer eens iets anders dan beauty!

    Ik ben benieuwd welke 2 lezeressen het uiteindelijk worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey! :)
    Ik heb je ook een mail gestuurd!,
    Deze schoenen zijn echt zoooo cute! en ik kan niet wachten op de uitslag, haha (A)
    Ook super leuk dat de winnaressen een review mogen schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Lotte! Ik ga zo meteen een mailtje sturen. Lijkt me erg leuk om voor MadamLotte een review te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, maar mogen we hier in België ook meedoen? Anders stuur ik meteen een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal je zo even mailen
    Leuke winactie :)! en lijken me erg interessante schoenen, ben benieuwd

    *ik weet ook niet wat ik moet invullen bij Reageer als

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow deze schoenen lijken mij zo welkom bij mijn poging om slanker en strakker te worden. Ik hoor er zoveel over en vind het zo gaaf dat je dit kan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi ik volg net je site vind hem echt erg leuk en de winaktie ook heb je een mailtje gestuurt vind ze wel mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa lijkt me heel leuk deze schoenen te mogen testen! Ben trouwens een enorme lurker op je site, nog nooit een comment achter gelaten haha hoop dat dat niet erg is voor deze winactie! Ik kan trouwens nergens een vakje vinden om m'n email achter te laten en wil m niet hier posten, hoe doe ik dat?
    Mijn schoenmaat is 40!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh je moet mailen! Sorry niet goed gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. keileuk! deze zijn eigenlijk wel heel erg mooi! ik heb een mailtje gestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me leuk om deze te mogen reviewen. Mijn billen zijn in verhouding aan de dikke kant :( zou fijn zijn als hier verandering in komt door deze schoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me super om uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lotte,
    Het lijkt mij ontzettend leuk om deze schoenen te testen voor jou site en mijn mening erover te gegen. Ik ben pas weer begonnen met sporten en ben erg benieuwd of de bolfte van strakkeren benen en billen waargemaakt wordt. En ze zien er ook nog trendie uit dus ik zal niet voor schut lopen tijdens het sporten hihi
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou graag willen meedoen, ik zit nu in een revalidatietraject en moet weer leren lopen. Hierdoor heb ik goede schoenen nodig dus dit komt goed van pas! Ik hoop dat ik het mag uitproberen!

    Groetjes,

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, Ik doe mee!
    Mailtje is verzonden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Net wat mijn billen nodig hebben! Ik doe dus graag mee en heb je een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je ze dadelijk buiten gaat testen en de hond meeneemt :D
    Ik ben erg benieuwd maar toch ook sceptisch over deze schoenen dus ik ga zeker een mailtje sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee Lotte!

    Mijn moeder is sinds vorig jaar begonnen met afvallen en loopt sinds die tijd ook heel veel.
    Begin dit jaar was ik ook mijn overtollige kilo's zat en ben ook begonnen met gezonder eten en liep steeds vaker met mijn moeder mee.
    Tegenwoordig loop ik elke dag wel een halfuurtje. De Reebok Easytone's zouden echt een mooie aanvulling zijn op mijn beweging.
    Want als ik eenmaal de kilo's ben afgevallen die ik eraf wou hebben dan is het natuurlijk wel fijn dat je spieren ook goed ontwikkeld zijn en je lichaam dus ook wat strakker word.

    Ik wens je heel veel succes met de Reekbok Easytone's verder uit-testen/uitproberen.
    En ik hoop dat je 2 meiden heel blij maakt met ook een stel van die leuke/goede schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke winactie!
    Waarschijnlijk ben ik hier de vrouw met de grootste schoenmaat, helaas is dat 43,5.
    En dat is me toch een partij lastig om goed zittende schoenen te vinden. Zelf heb ik een smalle voet en bij alle comfortabele schoenen is het meestal zo dat de schoen dan ook vreselijk breed is. Maar zo te zien, zien deze schoenen er uit alsof ze lekker smal zijn, en ook nog is werken voor mijn beetje boel uitgedijde heupen. Het proberen waard dus! :D

    Liefs Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk!
    Ik heb je gemaild!

    Wanneer krijg je trouwens te horen of je de nieuwe beautyblogger bent geworden?

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een superleuke actie zeg!
    Zo leuk dat jij dat mag doen zeg, dat toont echt dat jij een grote website aan het worden bent!

    Ik heb je gemaild en hoop natuurlijk dat ik ze mag testen voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk! Ik heb je een mailtje gestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leukee winactie, indd super leuk dat jij dat mag doen. Want o.a beautygloss en misslipgloss doen dit ook! Vet stoer.
    x ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik zag laatst ook een ad. Deze lijken mij al een stuk beter dan de skecth up (ligt er aan hoe je het bekijkt): ja je gebruikt je stabilisatie spieren, maar als je van jezelf een andere stand in benen/voeten hebt (komt vaak voor, leidt tot blessures, mensen hebben het niet door), maak je het bij dit soort schoenen alleen maar erger. daarbij schijnen ze ook al iets van 30 jaar te bestaan ;)

    Op het oog zijn ze sowieso mooier, maar ik ben te inactief om ze uit te testen ;) Best wel jammer, ik kan best wel wat meer core stability gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oeeh had al heel vaak deze schoenen in de winkel zien liggen en iedere keer twijfelde ik of ik ze nou mee zou nemen of niet. Uiteindelijk niet gedaan aangezien ik dacht dat het toch niet zou werken ;) ben dus eigenlijk wel erg benieuwd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk! Ik heb je gisteren al gemaild, maar mijn comment kwam niet door. Ben nu zo'n beetje alle mogelijkheden bij 'reageer als' aan het afgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk ik doe mee!:) Leuk dat je ook echt gaat wandelen in je filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk! ik wil ook wel meedoen!
    Maar moet je dan een blog hebben waarop je ze kan reviewen?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Lotte,

    Ik heb je net een mail gestuurd. Ik ben groot fan van je site en lees het met veel plezier. Ik denk dat ik een hele goede tester zou zijn, omdat ik heeeeeeeel gemotiveerd ben. please, geef me deze kans.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk :D Ik had ze op andere beautysites ook al voorbij zien komen maar jij bent de enige die er echt een filmpje bij doet (die ik tot nu toe heb gezien), super!! Zal zo even een mailtje sturen want ik wil ze graag testen :D.

    Iedereen die meedoet, heel veel Succes !! :D
    xx

    @ Ik had eerder al een reactie geplaatst maar dat was met het account van mijn moeder :$ Die stond nog aangemeld op google. Sorry !! Heb em dus even overnieuw gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou ze graag willen uittesten! Het lijken me superfijnne schoenen namelijk. Ik heb al een mailtje gestuurd en ik had een comment geprobeerd te plaatsen, maar ik zie hem niet verschhijnen dus ik denk ik dat er iets mis is gegaan.

    groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  36. @Anouk, je hoeft geen eigen blog te hebben. Als je de schoenen uittest, komt je review op Madam Lotte te staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk! Ik ben benieuwd of ik ze ook mag testen :)
    Ik heb je een mailtje gestuurd!

    Liefs, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een toffe winactie! Ik ben dol op wandelen en wil graag mijn booty en benen trainen om bikini proof te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat gaaaaf! Ik ben echt benieuwd of dit werkt. Ze zien er in ieder geval cool uit. Ik heb je een e-mail gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wauw wat leuk! ik ga zo een emailtje sturen want ze zijn echt heeeeeel gaaf! en ook een hele leuke winactie ook! ik wil ze graag uitproberen, want wil binnenkort gaan sporten en dit zal me er erg bij helpen!

    Liefs,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hai, ik heb je een mailtje gestuurd :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. zijn ze ook goed voor hard loopen?
    ik heb een wedden schap namelijk om dat ik niet zo sportief ben heb ik afgesprooken dat ik de lady`s run ga loopen.
    en ik hoop dat ik die schoenen daar goed voor kan gebruiken

    of zijn ze echt aleen maar voor normaal loopen?

    liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb je een mailtje gestuurd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn motivatie en gegevens.
    Nu maar duimen ... :-)
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik heb je ook een mailtje gestuurd :D

    Het zou super tof zijn om deze schoenen te testen. Ik en mijn moeder hebben ze al een tijd op het oog.

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw, na jou filmpje ben ik al helemaal om. Ik zou nu al zo de schoenen kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Naar aanleiding van je verhaal eens kritisch in de spiegel gekeken, vooral naar de achterkant. Een ware eye-opener helaas. Je hebt mijn mail al binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik had al een mailtje gestuurd vergeet ik bijna ook nog een berichtje achter te laten. Maar ik zou echt dolgraag de schoenen voor je testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuk! Ik ga mailen x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik zou deze graag testen omdat ik momenteel bezig ben met vermageren, maar vooral strakker worden!

    In de fitness volgde ik een soortgelijke les, Ubound. Je springt op een trampoline, wordt uit evenwicht gebracht en je lichaam corrigeert. Enkel, ik volg de les niet meer want ben 3 weken geleden van de trampoline gevallen (vréselijk gênant)!

    Met deze schoenen, bereik ik toch dezelfde work-out, maar hoef ik mijn trauma niet nog eens mee te maken!! :-)

    Ohja, mijn maat is 37.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik ga je nú mailen hopelijk ben ik nog op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik heb je net een mail gestuurd voor deze super goeie actie. Spannend!! Nu maar wachten tot 20 april.

    Groetjes Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuke winactie! ben zo benieuwd naar de schoenen.
    Groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. super leuke winactie!
    ga nu mailen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuke actie!! Ik ga ook een poging wagen om ze te winnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik heb een mailtje gestuurd, hoop zó dat ik win!:D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.