donderdag 28 april 2011

Reebok review door Laura & Manon


Vorige week kregen bezoeksters, Laura en Manon, elk een paar Reebok schoenen opgestuurd. Laura kreeg net als ik de Reebok Easytones opgestuurd en Manon kreeg de Reebok Runtones. Ze hebben de schoenen goed kunnen testen en hebben beiden een leuke review voor jullie geschreven. Lees verder voor de reviews van Laura en Manon!

Review van Laura
Het was woensdagmiddag dat ik mijn nieuwe easystone schoenen eindelijk in ontvangst mocht nemen. Wat was ik nieuwsgierig naar hoe ze er uit zouden zien. Ondanks dat ik niet van verrassingen houd, heb ik dit pakketje zo snel mogelijk met grote nieuwsgierigheid uitgepakt.  En met wat ik zag was ik meer dan blij verrast. Wat waren mijn nieuwe Reebok schoenen mooi! Grijs met een roze randje en een witte zool, hoe modieus! Eindelijk sportschoenen die ik  fatsoenlijk kan dragen onder mijn skinnyjeans tijdens het winkelen, terwijl ik mijn spieren versterk! Ondanks dat ik wat lui van aard ben, motiveerde deze schoenen mij om te gaan wandelen. Want wat zitten deze easystone schoenen lekker zacht. Dankzij de balanskussentjes lijkt het alsof ik over de grond zweef! Om te kijken of dit nog steeds zo werkt als ik langere wandelingen maak heb ik op zondag besloten om eens een lekkere voorjaarswandeling in het bos te doen, om deze Reebok schoenen verder uit te proberen. Samen met vriendje, flesje spa blauw en mijn nieuwe schoenen ging ik op stap. In tegenstelling tot de gewone sportschoen, merkte ik tijdens het lopen op de easystones dat de spieren in mij kuiten zwaarder belast werden. Twee uur lang heb ik gelopen, zonder pijn aan mijn voeten te krijgen. Ze bleven prettig zitten en zijn daarom heerlijk om op te wandelen. Na deze wandeling van twee uur durf ik te zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Tijdens het wandelen merkte ik dat mijn spieren versterkt werden. De volgende dag had ik alleen maar een zonnesteek, gelukkig geen spierpijn!



Laura met haar Reebok Easytone schoenen.


Review van Manon
Vorige week woensdag ontving ik de Reebok runtones om uit te testen. De easytones waren er helaas niet meer in mijn maat, vandaar dat ik de runtones ontving. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik geen hardloopster ben. Ik heb dan ook vooral gekeken of ik bij deze schoenen merk of ze ook tijdens dagelijkse wandelingen mijn spieren trainen. Daarnaast ben ik ook een keer gaan joggen, omdat ik natuurlijk ook moet proberen of de runtones doen wat ze beloven!
 

Dit is het paar wat ik heb ontvangen. Ik ben blij dat ik simpele zwarte schoenen ontvangen heb, ik zag namelijk ook wat kleurencombinaties voorbij komen die niet helemaal mijn ding zijn. Zoals jullie misschien al in de zool van deze schoen zien, bevatten de runtones meerdere balanskussentjes dan de easytones; onder de runtones zitten maar liefst 8 balanskussentjes. Dit heeft Reebok zo gedaan om bij elke hardloopstap die je neemt de belangrijkste spieren van je benen en billen te trainen.
 

Wat is mijn ervaring met deze schoenen? Als eerst moet ik zeggen dat de schoenen echt heerlijk zitten! Ze zijn erg comfortabel en ondanks dat het lopen op de kussentjes in het begin wat wennen is, vind ik het juist erg fijn lopen. Door de balanskussentjes is het een stuk gemakkelijker om snel te wandelen en ook tijdens het hardlopen ga je hierdoor makkelijk wat sneller.
Ik heb het idee dat de schoenen mijn benen en billen wel wat extra trainen. Misschien geven de easytones je wel een echte workout, maar de runtones zijn naar mijn idee meer een aanvulling op het hardlopen. Ook tijdens het wandelen merk ik dat de schoenen wel wat doen, maar mijn spieren niet ongelooflijk hard trainen. Ik ben erg benieuwd of dit het verschil is tussen de easytones en de runtones.
Al met al zijn het hele fijne schoenen die ik zeker nog vaak zal gebruiken als ik ga wandelen. Tijdens het uitlaten van de hond vind ik de schoenen bijvoorbeeld erg fijn om te dragen. Ik zou de schoenen echter alleen aanraden als je hardloopt en deze wilt dragen tijdens het hardlopen. In dat geval zijn ze zeker erg geschikt!

Laura en Manon bedankt voor jullie leuke review. En wat een leuke foto's hebben jullie ook gemaakt. Erg leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn, goed gedaan!

Liefs, Lotte


Voor meer informatie over de Reebok Easytones/Runtones, neem een kijkje op de site.

4 opmerkingen:

  1. Ik word er helemaal enthousiast van :) Denk dat ik er ook voor ga sparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! ik ben nog op zoek naar goede hardloopschoenen, dus dit is misschien wel de ideale schoen voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schrijven ze Enthousiast =).
    Ben nu nog benieuwder naar deze schoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wou deze schoenen al heer graag, maar nu al helemaal! Leuk geschreven door deze damens.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.