woensdag 20 april 2011

Review: BioSilk silk therapy


Ik gebruik dagelijks een serum om mijn haar te beschermen en te laten glanzen. Sinds kort heb ik de BioSilk therapy en deze heb ik natuurlijk voor jullie uitgetest. BioSilk is een merk dat vooral bij kapsalons gebruikt wordt, maar je kunt dit serum ook online bestellen bij TopMerkenOnline. Bij deze webshop betaal je voor een fles BioSilk van 150 maar 20,95. In de kapsalons betaal je er al snel 37,95 voor, dus TopMerkenOnline verkoopt de BioSilk een stuk goedkoper, klinkt dat niet fijn in de oren?


BioSilk is een serum waardoor zowel de structuur als glans van het haar verbeterd wordt. Dit serum is geschikt voor normaal en beschadigd haar. Zelf heb ik snel last van droge punten, daarom is de BioSilk perfect voor mijn beschadigde lokken.

De Biosilk bevat natuurlijke zijde proteïne, voor een zijdezacht gevoel. Verder bevat het serum vitamine E en U.V. filter. Ook bevat het natuurlijke kruiden en werkt het vochtregulerend. Je kunt het serum op zowel droog als nat haar gebruiken. Klinkt allemaal heel goed, maar wat zijn mijn bevindingen?


Op de achterkant van de fles staat kort beschreven wat het BioSilk serum is. Een belangrijk punt is, dat er voor dit product niet op dieren is getest. Dus we kunnen dit serum met een gerust hart in ons haar smeren.


De verpakking van het product ziet er prima en vrij clean uit. De fles heeft een zandloper vorm. Je kunt de dop indrukken, waardoor de voorkant van de dop omhoog wipt, hier komt het product uit.


Het serum is erg vloeibaar en zeer geconcentreerd. Je hebt maar een paar druppeltjes nodig om je hele haar mee in te smeren. Pas wel op dat je niet te veel gebruikt, want dan kan je haar wat vettig aan voelen. Een paar druppeltjes is voldoende. Dit wrijf je tussen je handen en met je handen ga je door je gehele haar heen. Wanneer ik het serum heb aangebracht voelt mijn haar super zacht en gezond aan. Mijn haar is pluisloos en glanst.
Ik gebruik het serum 's ochtends na het douchen, daarna föhn ik mijn haar droog. Mijn haar glanst enorm en voelt heerlijk zacht aan.


Op de foto hier boven heb ik het BioSilk serum in mijn haar aangebracht, voor dat ik het in model bracht. Ik ben erg tevreden met het serum, mijn beste tot nu toe! Hij doet zijn werk goed, hij maakt mijn haar glad en zacht en beschermd mijn haar. Het product verzwaard mijn haar niet en het is erg zuinig in gebruik.

Het BioSilk silk Therapy kun je heel gemakkelijk online bestellen bij TopMerkenOnline. Hier wordt het serum voor de laagste prijs verkocht.

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. ik heb hem ook, vind hem niet zo fijn. teveel geld voor iets wat bij mij bijna zijn werk niet doet. door een ongelukje is ook de halve fles leeggelopen helaas.

    fijn dat hij wel bij jou werkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, zelf heb ik er een van de inecto (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik zelf ook een serum, maar dan van Loreal. Ik ben hier ook erg tevreden over.
    Je haar zit echt prachtig en ziet er erg gezond uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit. Denk dat het vooral fijn is voor meiden met lang en dik haar. Mijn wat dunnere en zeer gladde haar zal hier niet super blij van worden. Of ik moet het gebruiken als ik extreem stijl haar wil hebben. Ik heb doordat mijn haar zo glad is eigenlijk geen stijltang nodig. Dus k gebruik wel vaker een serum ipv een stijltang. Als ik nieuwe ga kopen zal ik deze in mijn achterhoofd houden. Nu heb ik nog genoeg aan die van Elsève.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaa biosilk! ik ken het al een tijd en het is echt heerlijk!!!
    het ruikt ook fijn vind ik! ze verkopen het ook bij de Douglas, en volgens mij las ik net iets in het blaadje van 17euro? durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar daar is het ook niet heel prijzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij mij werkt hij op prima, maar inderdaad, als je teveel gebruikt lijken en voelen je haren vet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken t ook! echt fijn spul.
    Op m'n site ( Samanthalovesbeauty.loggy.nl) heb ik een artikel staan van een product, dat minstens net zo fijn is, maar goedkoper.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prima spul. Ik bleek mijn korte haren nu een paar maanden tot wit-wit, en na elke wasbeurt doe ik er biosilk in. In no-time zuigt mijn beschadigde haar het op en voelt/ziet er dan weer gezond uit. Het herstelt het ook enigszins, want als ik de biosilk eens oversla is mijn haar nog steeds zacht, en niet stro achtig stug.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig spul!! Ik heb onwijs dik en krullend haar en style en verf en bleek het al jaren dus mijn haar heeft veel te verduren!!maar met biosilk is het super zacht en ziet het er heel gezond uit!!!ik hoef niks anders meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful work! That is the kind of info that are meant to be shared across the internet.
    Shame on Google for now not positioning this publish higher!
    Come on over and talk over with my web site .
    Thank you =)

    Here is my blog post; http://www.accounting-services.co.za/

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.