zaterdag 2 april 2011

Review: Catrice gel eyeliner


In de nieuwe collectie van Catrice, zitten ook gel liners. Gel liners zijn erg popuplair, maar waren voorheen vooral van duurdere merken te koop. Ik vind het daarom ook een hele goede set, dat budget merk Catrice nu met een gel liner komt. Ik heb voor de zwarte gel liner gekozen in de kleur: Black Jack with Jack Black. Wat verzint Catrice toch leuke namen!
Een gel liner zit in een potje, je brengt het aan met een speciaal liner kwastje. Deze gel liner is lekker vloeibaar en brengt erg gemakkelijk aan. Ik had al wel ervaring met cream eyeliners, maar nog niet met gel liners. Ik was vooral verbaasd over de vloeibare substantie, die prachtig zwart opdroogt.




De verpakking ziet er prima uit. De gel liner zit in een glazen potje met een zwarte dop. De gel liner is echt pik zwart en dat is natuurlijk ook de bedoeling.
Hij is lekker vloeibaar, maar wanneer hij is opgedroogd is hij kurk droog en blijft hij de hele dag op zijn plek. Jep, ik ben enthousiast!


Op de bovenste foto zie je gelliner wanneer hij net is aangebracht. Op de onderste foto zie je gelliner die is opgedroogd, na een paar seconden is de gelliner opgedroogd. Hij droogt helemaal mat op en dat vind ik zelf erg mooi. Wat ik een groot pluspunt vind, is dat hij de hele dag goed blijft zitten. Een nadeel is wel, dat hij er wat lastiger af te krijgen is. Wanneer hij is opgedroogd, blijft hij op z'n plek.


Bij deze look heb ik gebruik gemaakt van de gelliner. Ik merk dat ik de gelliner veel netter kan aanbrengen, het aanbrengen met een speciaal liner kwastje werkt namelijk veel gemakkelijker.

De gel eyeliner van Catrice kost 3,99 en is te koop bij het Kruidvat.

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Ga ik zeker kopen :D Helemaal nu na je review :).
    Bedankt daarvoor!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, na je review wil ik 'm echt hebben!
    Helaas loopt onze Kruidvat weer eens achter, baal daar echt heel erg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, ziet er goed uit! Mooie look ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt goed uit! Dat had ik niet verwacht! Ik ga hem wel kopen, denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK heb deze ook gekocht, alleen nog niet uitgeprobeerd! Ik ben razend enthousiast hierover :D Hier ga ik van de week eens even mee spelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt en ziet er goed uit!
    Die staat nu zeker op mijn wishlist!
    Alleen jammer dat Catrice bij onze Kruidvat nog niet is vernieuwd.. Ben heel benieuwd naar de rest van de nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er wel goed uit zeg! Ik gebruik eigenlijk altijd een potlood, dus denk niet dat ik deze ga kopen. Maar als ik het eens wil proberen dan hou ik em in gedachten!
    Hebben ze eigenlijk ook andere kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je mascara is wel niet zo mooi op deze foto

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anoniem: "Je mascara is wel niet zo mooi op deze foto", bedoel je nou wel, of niet? Je zin klopt niet helemaal.

    Je bedoelt vast niet.. M'n wimpers hadden inderdaad wat meer mogen krullen, vind ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem ook en vind hem inderdaad erg fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee, supermooie gelliner!

    Maar ik heb een vraagje , zijn de nieuwe producten van catrice al in groningen verkrijgbaar?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze klinken beter als die van Essence, dus ik denk dat ik deze maar ga proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke revieuw! Ik ben echt aan het zoeken naar een goede budget gel liner (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb hem ook gekocht! Ik ben super blij mee ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.