zondag 10 april 2011

Sandaaltjes tijd!


In mijn filmpje over mijn favoriete aankoopjes van de maand Maart zagen jullie ze al voorbij komen, mijn nieuwe sandaaltjes. Met mijn moeilijke maat 35, vind ik niet altijd makkelijk leuke schoenen. Toen ik deze sandaaltjes bij de Schuurman schoenen zag staan, moest ik ze gewoon mee nemen.

De sandaaltjes die ik kocht waren maar 30 euro, daar voor kreeg ik een paar schattige, leren sandaaltjes. Ik vind vooral de details op de sandaal zo leuk. Studs en bronzen kraaltjes.


Een paar gekleurde teennagels er bij en klaar om naar buiten te gaan. Het was vandaag zo lekker weer, dat ik ze gewoon aan heb gedaan. Ze lopen erg lekker!

Sandaaltjes zijn helemaal hip deze zomer, ze lopen lekker en zijn erg geschikt voor het warme weer. Hier onder nog een paar mooie exemplaren.


Draag jij in de zomer ook graag sandaaltjes?

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. ze zijn echt super leuk, ik moet ook nog even
    sandaaltjes halen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn echt tof!
    weet jij waar de zilvere vandaan komen op dat plaatje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb jij een kleine schoenenmaat! kan me voorstellen dat het lastig is. leuke sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sandaaltjes! Leuke nagellak ook. Jeetje maat 35 da's echt heel klein, daar lijken mijn schoenen in maat 39 echt boten bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supppeeeerrr leuk die sandaaltjes. Ik heb ook een kleine schoenmaat 37...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sandaaltjes, ik heb ook maat 35, en de dokter zei dat ik niet meer zou groeien, dus maat 35 FOREVER. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die links onderin, waar zijn die van?
    dat is namelijk echt liefde op het eerste gezicht. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je sandaaltjes zijn erg leuk!
    Ik ben ook fan geworden, ga gauw op sandaaltjesjacht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind sandaaltjes echt super leuk! :D Leuke sandaaltjes heb je gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk!!! ziet er niet uit dat je maat 35 hebt op die foto, dus dat is mooi toch? ik vind die met die franjes op de voorkant/bovenkant echt heel erg leuk. Vorig jaar sandaaltjes gekocht bij de H&M ga dit jaar ook even bij de Primark kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zulke heb ik ook gehad! Heb ik 2 jaar terug in spanje op vakantie gehaald en het jaar daarna, op vakantie in turkije, liep ik tegen een verhoogde steen in de stoep aan en toen was de zool gespleten, zonde! Gelukkig heb ik nieuwe, maar als ik die van jou zie, mis ik ze toch.. ze zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sandaaltjes! Ik draag ook √°ltijd sandaaltjes in de zomer. Heb een hekel aan teenslippers, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die links onderin zijn cuteee <3
    Waar komen die vandaan?

    Ik vind je blog btw super!
    Elke avond ga ik snel kijken wat voor leuks er weer op je blog staat!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Wat een moeilijke maat heb je inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leukk
    ik heb die zilveren van de H&M en ik heb ze ook in het bruin

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.