woensdag 6 april 2011

Sleek blush in Pomegranate


Vandaag review ik voor jullie een prachtige blush van Sleek in de kleur: Pomegranate. Sleek is een merk dat mooie producten verkoopt, zoals blushes en oogschaduw palletjes. En dat voor hele fijne prijsjes! Ik was al een tijdje benieuwd naar de blushes van Sleek, daarom vandaag een review voor jullie. De sleek blush kost 4,95 en kun je o.a. kopen bij Boozyshop.


De sleek blush zit in een mooi mat doosje met daarop glanzende letters. De verpakking ziet er verder prima en strak uit. Wat me wel een beetje tegen viel, was de grootte van de blush. Ik wist dat de blushes van Sleek niet echt groot zijn, maar stiekem hoopte ik dat 'ie wat groter was. Er zit 8 gram blush in.



Wanneer ik het doosje open, zie je boven in een spiegeltje en onder in de blush. Wat een prachtige kleur! De blush heeft een prachtige shimmer en een koele ondertoon. Dit is een kleur blush die ik nog niet had, ik ben er daarom ook erg blij mee.


Er komt veel pigment van de blush af, hier moet je wel opletten wanneer je de blush gaat aanbrengen. Breng de blush eerst heel subtiel aan, je kunt het altijd nog wat opbouwen. Ik vind de kleur erg mooi, een koele roze kleur.
De blush kruimelt niet en je kunt de blush goed blenden.


Bij deze look heb ik de blush subtiel aangebracht. De shimmer is helaas niet te zien op de foto, maar er zit een hele lichte shimmer in. Dit zorgt voor een mooie glow over je gezicht.

Ik ben erg blij met deze blush van Sleek. De kwaliteit is prima en de kleur is ook nice! Ik kan je deze blush zeker aanraden.

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur is dit! :D Staat je erg mooi! Ik wil graag Rose gold hebben, maar deze is helaas steeds uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooie blush! Ik vind de Sleek blushes ook heel fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je echt supermooi! Ik wil deze ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw echt een mooie kleur is die blush zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Blush ziet er echt geweldig uit!! Goede pigment ook! Leuk artikel meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw, onwijs mooie blush! Deze staat al een flinke tijd op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh hijs prachtig en dat voor die prijs!! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie gepigmenteerde blush, hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.