dinsdag 12 april 2011

Tijd om te spammen!


Normaal gesproken vind ik het niet zo leuk als je reclame maakt voor je site in een reactie. Maar ik snap natuurlijk wel dat je wat reclame wilt maken voor je eigen blog. Er zijn ook zo veel leuke beauty blogs of wat voor blog dan ook. Ook krijg ik regelmatig mailtjes met de vraag of ik wil linkruilen. Daarom wil ik jullie vandaag een kans geven om te spammen. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie blog, dus spammen maar!

Laat een linkje achter van je site of blog en vertel waar je site over gaat, waarom moeten we jouw site komen bezoeken?

61 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit doet! Mijn blog is www.fashionwarintheair.wordpress.com. Het is blog waar je allerlei berichten op terugvindt over fashion, beauty (met dan vooral de nadruk op nagels) en lifestyle. Ook vind je er regelmatig persoonlijke updates terug. Zeker eens komen kijken zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, ben mijn blog een beetje aan het veranderen, dus is misschien wel leuk om me te volgen en te kijken hoe ik 'groei' :)
    En natuurlijk voor leuke nailart! ;)

    http://www.trashionlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een sieraden webshop, namelijk www.Jewellista.com. Hier verkoop ik sieraden, geinspireerd door fashionbloggers. Daarnaast houd ik ook een blog bij: www.Jewellista.Blogspot.com. Hier vind je nieuws over mijn webshop, maar ook beauty & fashion nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb twee links die ik leuk vind om te delen.

    Als eerst mijn webshop: http://www.beautyforbudget.nl. Hier vind je make-uppalettes, make-upaccessoires, sieraden, en nog veel meer! Alles voor zo laag mogelijke prijzen.

    Daarnaast houd ik samen met nog 3 meiden een blog bij: http://www.budgetproof.nl. Ook dit is gericht op budgetproducten, en dan voornamelijk beauty. Naast reviews plaatsen we ook tips&trucs, filmpjes, shoplogs, en andere budgettoppers.

    Heel leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de Nederlandse officiële fansite gemaakt voor een van mijn favoriete zangers, Gavin Mikhail. De site loopt een jaar achter zie ik net (druk druk druk), maar morgen komt er een nieuw album uit, dus straks een update. ;)
    Gavin kan echt geweldig zingen/piano spelen/liedjes schrijven en is een van de aardigste artiesten die ik ooit ontmoet heb! Nog niet gigantisch groot, maar dat maakt hem nog lekker down to earth en bereikbaar. :)

    www.gavinmikhail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk. Ik heb een blog genaamd ; www.nailsenbeauty.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh altijd leuk. Kijken of er ook iets voor mij bij zit dadelijk :)

    Mijn blog is: http://www.bebjebenthe.web-log.nl
    Het is een blog over mijn leven. De boeken die ik lees, school, de dingen die ik bak of kook, alles. Ik post regelmatig (minimaal 3x per week, iig, dat probeer ik) en ik zou het leuk vinden als je hem even bezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://myheartsletter.blogspot.com/ is mijn blog en gaat over allerlei dingen, waaronder beauty, maar ook films, boeken, recepten enzoverder komen aan bod.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn blog is persoonlijk, maar ik post ook heel soms shoplogs en outfits! het liefst was ik er nog veel meer mee bezig, maar op dit moment ben ik druk aan het afstuderen.
    neem een kijkje in mijn leven: www.danielle-denise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blogde 2 jaar lang op bloggen.be en sinds 1 april heb ik eindelijk mijn eigen domein waar ik vertel over make-up en alles wat ermee te maken heeft.
    Alles komt aan bod: hauls, reviews, eotd's, fotd's enz...

    www.pimpernell.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn blog: www.lestiledisharona.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het wat gaaf dat je dit doet! mijn blog heet http://fabby4u.wordpress.com/ en gaat over beauty, cupcakes, muziek en nog zo veel meer!!!

    xxx fabby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je dit doet! Ik vind het ook erg leuk om de reacties van andere mensen te lezen en hun blog te kijken!

    Mijn link naar mijn blog is: http://divaofgeneva.blogspot.com/

    Mijn blog gaat voornamelijk over nagellak, met een beetje beauty & fashion. Ik wil mijn blog wat breder gaan ontwikkelen door eens andere artikelen te plaatsen dan nagels!

    Ik ben benieuwd wat je van mijn blog vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. www.blond-beauty.blogspot.com
    Super leuk als je elke dag wat beauty wilt lezen. Ook staan er leuke DIY dingen op. Elke dag om 10:30 in de ochtend een nieuw bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk!! Mijn blog is www.aboutfashion.nl , een blog die over mode, beauty en de dagelijkse dingen gaat! Lekker afwisselend, zeker kijken dus;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben voor de verandering geen beauty-blogger.
    Ik ben 2e jaars student Grafisch Vormgeving / Reclame & Media.
    Ik ontwerp alles op grafisch gebied, kijk eens op mijn website: maddy.ekkelkamp.net
    xx
    (leuk idee Lotte!)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk :D neem een kijkje op www.perryfectionn.blogspot.com voor je dagelijkse portie Beauty, fashion en Lifestyle :)

    Kort maar krachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk!

    Ik heb een beautyblog genaamd http://dazzlinmakeup.tk/. Hierop komen dagelijks artikels over beauty, makeup, en nagellak online. Als je een echte girly meid bent, zit je goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit altijd erg leuk, vind het ook altijd leuk om ook andere blogs te bekijken en te volgen via bloglovin! Mijn blog met twee andere vriendinnen is: www.girlsmaketherules.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg! =]

    mijn beauty site is www.beautyxnails.blogspot.com
    ik schrijf hier vooral over wat budget stuff maar soms ook wel eens over wat duurdere merken.
    Veel nagellak maar ook cosmetica.
    Als je langs komt, laat je dan een berihtje achter dat vind ik altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. YEEY! Mijn blog is http://www.beautyaddicts.nl
    Op Beautyaddicts lees je wat jij graag wil zien. Verzoekjes zijn dus meer dan welkom!

    Morgen komt er trouwen een winactie van LUSH online, omdat ik een aantal dingen te vieren heb (o.a. 400 Blogloving' followers!)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om dat een keer te doen, http://glorious-ladies.blogspot.com/

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je dit doet :D
    http://texiescorner.blogspot.com/

    Ik heb een (nog groeiend) blogje over beauty & lifestyle. Ik update hem doorgaans dagelijks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heey
    Nou mijn blog gaat over fashion,accesoires en make-up en soms life stijl.
    Dus nu komt de link....
    http://www.fashionaccessoiresandmore.blogspot.com/

    Veel kijk plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk! fashionisaparty.com voor een goede dosis outfit inspiratie and much more, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk dat je dit doet, dankjewel :D

    Mijn blog gaat over vanalles en nog wat, ik blog puur voor de fun :)

    http://liesewiesje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super leuk! mijn blog is www.guusjexx.blogspot.com
    ik ben nog maar pas begonnen, en probeer nu wat uit maar het meeste gaat over beauty. het zou super leuk zijn als je een kijkje komt nemen, en tips daar zeg ik nooit nee tegen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oeps dat ging niet goed..sorry.
    maar heel erg leuk dat we lekker kunnen spammen!
    Mijn Beautyblog is www.lifendmakeup.blogspot.com
    Over Beautyproducten en Make-up. Je kunt er ook artikelen vinden over my life.

    PS leuke site hebt je ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk!!! Mijn blog is http://pf-beauty.blogspot.com (of klik op me icoontje)

    Een blog vol inspirerende looks, eerlijke reviews, tips, experimenten en veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuuk ! Mijn blog is http://xadorabledreaming.blogspot.com & mijn blog gaat over fashion, beauty lifestyle & DiY ! Alles wat voor meiden is. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. www.romantic-feeling.com
    Over verschillende ditjes en datjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn beautyblog is www.beautyblogt.nl

    Binnekort komt er iets heel leuks aan voor mijn volgers, dus ik zou zeggen houd mijn blog in de gaten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. http://www.mybeautifulcrazylife.tk
    Gaat over Lifestyle en Beauty =)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. www.a1001addictions.wordpress.com

    Een nog vrij jonge blog met veel nagellak/nailarts en een randje beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn blog heet 120 colours of beauty en is inderdaad voornamelijk een beautyblog. Als je op m'n naam klikt kom je er vanzelf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuk dat je dit doet! Mijn blog is www.girlsnewz.blogspot.com en gaat voornamelijk over beauty, mode & lifestyle! Superleuk dat je dit doet en ik hoop dat je eens komt kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Aaah, leuk! Mijn blog is; http://cutiepiemadness.blogspot.com/

    ik blog over fashion, beauty en ''my life'' . Op dit moment lopen er 3 winacties, omdat ik bijna jarig ben. Who's in? ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk dat je dit doet! Mijn site is www.gobellezza.blogspot.com

    Ik blog over beauty, fashion en nog veel meer! Ik blog vooral over beauty omdat ik dat gewoon superleuk vind! Ik ben natuurlijk bezig met mijn blog uitbreiden en ik doordat ik als soms een blog bezoek, heb ik meteen heel veel inspiratie! Ik zou het superleuk vinden als je mijn blog bezoekt en een reactie achterlaat!

    Liefs,

    Iman

    BeantwoordenVerwijderen
  40. leuk, allemaal linkjes!!!

    mijn weblog is een beetje persoonlijk, wat mijn katjes uitspoken, nagellakjes, shoplogjes... eigenlijk vanalles wat.. oja.. af en toe plaats ik een leuke spreuk uit het boekje '365 goede gedachten voor de veelzijdige Tweelingen'.

    fashionwien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Omdat mijn blog anders is dan anderen.

    http://sweetliveofharriette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk!
    Mijn blog is http://vitalitijd.blogspot.com en ik schrijf, simpelweg, over vanalles en nog wat. Ik ben niet zo'n fashionista/beautista/wat dan ook dat ik daar hele posts aan kan spenderen, maar ik kan wel uren doorratelen over andere (on)belangrijke dingen. Mijn zwangerschap passeert ook vaak de revue, overigens :)
    Leuke blog heb je hier trouwens! Elkaar volgen? Ik volg je!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk dat je dit doet!

    Ik heb samen met een vriendin de blog www.ourbeautypassion.blogspot.com en hier plaatsen wij iedere dag een artikel over beauty, fashion of lifestyle. We zouden het leuk vinden als jullie een kijkje komen nemen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Fijn dat je even laat spammen :)
    Mijn blog is http://lavieenroose.blogspot.com en ik schrijf er over alles wat ik zelf leuk vind. Beauty, fashion, muziek, receptjes,....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben pas een paar dagen begonnen en heb pas 3 posts! Maar er komen er natuurlijk nog veeeel meer! Het gaat over mijn interesses! films, muziek, nagels lakken, make-up, winkelen (zowel in het echt als online), koken, enzovoort!

    paulalacht.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. crazbeautymirte.blogspot.com

    De naam is wel duidelijk, niet? xd

    BeantwoordenVerwijderen
  47. http://dhini.nl

    Van alles wat dus Ik zou het superleuk vinden als je mijn blog bezoekt en een reactie achterlaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat leuk! Ik heb zelf een eigen beautysite: www.lovebeautyandmore.nl. Hier vind je dagelijks berichten over beauty, fashion en more!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zo er staan al een hele hoop reacties haha.
    Nou ik heb ook een beautyblog:

    www.beautyaddict92.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. woww wat staan er veel zeg, ik er ongeveer al 10 bekenen en toen dacht ik het is mijn beurt.
    ik had eerst een blog via blogspot.com maar heb nu mijn eigen domein sinds 3maanden dus kom even een kijkje nemen.

    www.livelifebeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nog niet zo heel lang geleden ben ik een blog begonnen, samen met een vriendin van mij.
    We schrijven over beauty en alles waar meiden mee bezig zijn.
    Onze blog is:

    http://beautyandthegirls.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Waarom moeten jullie mijn blog bezoeken? Nou, omdat ik een grote passie voor schrijven, beauty en fashion heb, en omdat ik het kei leuk vind om met andere meiden hierover te kletsen!

    Mijn blog is:

    http://chicallure.net

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik heb een beauty blog genaamd pink beauty.
    www.pinkbeauty9.blogspot.com Je moet mijn blog gewoon bezoeken omdat het gaat over beauty en ik veel reviews schrijf en gewoon schrijf over van alles wat meiden leuk vinden.
    Ik hoop dat jullie een kijkje nemen op mijn blog!
    LY
    xoxo Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  54. haha,dat plaatje van de bovernkant is die van mijn site!:P
    Samanthalovesbeauty.loggy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mijn website >>> http://beautyshine.nl <<<

    Sinds kort begonnen met beautybloggen, over make-up, product reviews, looks en beautytips! Ook voor ladies met een getinte/donkere huid!

    Leuk dat je dit doet, madam Lotte! Thanks voor de moeite en spam-tijd, hahaha!

    xxx Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leukleukleuk!
    Ik heb een beautyblog: http://www.bigbeautysecrets.tk
    Kom allemaal kijken zou ik zeggen.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuk! Mijn blog vind je op elinedroomt.blogspot.com en gaat over beauty en lifestyle - er komen reviews, shoplogs, receptjes, persoonlijke verhaaltjes, ... op. Neem gerust een kijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mijn beautyblog heet;
    www.yessmake-up.blogspot.com
    Deze blog is pas gemaakt, hij bestaat nu ongeveer een paar maanden. En het is leuk om te kijken hoe onze blog "groeit".
    Ook werk ik niet alleen aan de blog, er zijn nog 2 super lieve meiden met wie ik dus samen een blog heb! Wij zijn alle drie rond de twaalf, dus het is zeker een aanrader voor tieners, maar natuurlijk ook voor iets oudere mensen!

    Kom zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk initiatief! Bedankt! :)

    www.barbieliciousbeauty.blogspot.com

    In deze blog neem ik jullie mee naar de glamoureuze wereld van de glitter and glamour, de trends, fashion en beauty EN VEEL MEER;
    Filpjes, foto's, tutorials, tips, ... En noem maar op! :)
    Neem gerust eens een kijkje! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. HTTP://VIRTUALFASHIONVIEW.COM

    Een vleugje Lian, veel fashion!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. mijn site is www.mybeautystyle.nl
    het is een site met heel veel reviews, met af en toe nog wat anders, zoals een shoplog. ook ben ik 100% eerlijk, omdat ik mensen geen verkeerde indruk van een product wil geven.
    xxx ivette

    www.mybeautystyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.