zondag 17 april 2011

Wat kies jij? Blush of bronzer

Het vorige 'wat kies jij?' artikel was een groot succes, daarom vandaag een nieuwe!
Vandaag stel ik jullie de vraag: Blush of bronzer, wat kies jij? Dus als één van de twee moest kiezen, waar zou jouw keuze dan voor gaan? Ik vind dit zelf een hele lastige, want blush geeft meer kleur aan je gezicht en laat je er gezond uit zien. Maar bronzer geeft je een sun kissed look, bronzer geeft je een lichte bruine gloed aan je gezicht. Ook dit geeft een gezond en zomers effect. Beide producten hebben hun voor en nadelen, maar als ik echt moest kiezen.. Dan ga ik voor de blush! Ik merk dat ik echt niet meer zonder blush kan, ik gebruik blush dagelijks en ik heb veel verschillende soorten blush. Maar bronzer laat ik veel vaker liggen, ik kan op zich wel zonder het product. Als ik wat bruiner wil zijn, ga ik gewoon lekker in het zonnetje liggen.
Ik ben erg benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat, laat het me weten in een reactie.

Liefs, Lotte

22 opmerkingen:

  1. Je hebt ook van die blush/bronzers. met die verschillende kleurtjes erin. Die pak ik het meeste. Maar als ik moet kiezen, ga ik voor blush.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kies voor blush =) Omdat ik bronzer eigenlijk nooit gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blush! Met een blush kun je namelijk ook diepte creëeren + kleur op je wangen. Makkelijker kan niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik zelf een bronzer, dus ik kan best zonder. Blush geeft een wat gezondere en ook wel schattigere kleur op je gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga voor blush, want dat gebruik ik net wat meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Definitely bronzer, blush benadrukt de rode delen in mijn gezich alleen maar, en aangezien ik niet hou van foundation (matchende kleur zoeken etc. noem de hele reut maar op) valt dat gewoon extra op. Om mijn gezicht toch nog een beetje te laten leven gebruik ik dan wat bronzer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kies ook zeker voor een blush. Ik kan veel meer kanten op met een blush!
    Ik vind de wat kies jij artikelen erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blush, ik gebruik geen bronzer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. blush, blush ik gebruik ook wel bronzer maar dan alleen in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. blush
    ik gebruik zelf geen bronzer maar wel blush

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zonder twijfel blush :D
    Ik gebruik het beide iedere dag maar bronzer om mijn gezicht mee te shapen, zonder blush lijkt mijn gezicht zo saai. Ik ben ook al wat getint van mijzelf dus ik heb bronzer niet echt nodig voor een sunkissed look ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bronzer, ik ben heel erg rood en heb het dus niet nodig omdat ik anders gewoon op een kreeft lijk!
    met bronzer creëer ik een beetje diepte in me gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan niet zonder blush!
    Bronzer gebruik ik vaak om m'n gezicht een beetje te shapen, maar dat kan opzich ook wel met een blush.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kies voor blush. Ik ben niet zo'n fan van bronzer, en ik kan vaak wel een gezond tintje gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zekkerweten bronzer
    nu heb ik die van de hema terra bronzing powder.
    && ik kan echt niet zonder.
    ik ben geen bleekscheeet, en deze past mooi bij mn huid,
    en door blush krijg ik echt rose wangetjes, dat past niet bij mij
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga voor Blush, dat is namelijk een van mijn favoriete productjes, geeft je een gezond kleurtje en look

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ga voor blush anders zie ik zo bruin!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.