woensdag 27 april 2011

Wat kies jij? Meerdere budget producten of één luxe product?


Volgens mij heb ik voor vandaag een hele lastige 'wat kies jij' uitgekozen. Wat kies jij? Ga je voor meerdere budget producten, zodat je meer producten hebt. Of ga je voor één luxer product, bijvoorbeeld iets van Chanel of Dior? Laten we het er op houden dat het om het zelfde bedrag gaat.
Met budget producten bedoel ik alle producten onder de 10 euro. En met luxe merken bedoel duurdere producten, zoals Dior en Chanel. MAC vind ik hier niet bij passen.
Dus wat zou jij kiezen, meerdere budget producten of één luxe product. Zelf ga ik voor meerdere budget producten. Dit is wat ik het vaakst doe, natuurlijk ook voor Madam Lotte. Ik vind het leuk om verschillende producten en merken uit te testen. Ik vind het leuk om de goede producten uit te zoeken, tussen de budget merken. Maar ik kan me daarnaast ook voorstellen dat het heerlijk is om echt te sparen voor een luxer product en om dit dan uiteindelijk te kopen. Dit wil ik zeker nog eens gaan doen. Dit zal waarschijnlijk echt als een cadeautje gaan voelen. Terwijl je op meerdere budget product misschien eerder bent uitgekeken.

Ik ben erg benieuwd naar jullie keuze, laat het me weten in een reactie!

Liefs, Lotte

26 opmerkingen:

  1. Ik zou ook zeker gaan voor de meerdere budget producten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt van de luxere producten ben, ik vind het maar zonde van het geld want vaak zijn (of komen) er ook soortgelijke producten in een budget variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hangt voor mij echt af van mijn bui en hoeveel geld ik op dat moment te besteden heb. Maar voor weinig geld veel budgetproducten scoren is toch wel het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor meerdere budgetproducten. Ik heb vorig jaar van mijn zuurverdiende centjes twee oogschaduws van Chanel gekocht en tegelijkertijd een bronzer van Guerlain. Ik ben er erg blij mee, maar ik kan hetzelfde effect bereiken met goedkopere producten. Ik vind dat er genoeg goede budget producten te koop zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook gaan voor meerdere budgetproducten. Ik het ook nog helemaal niks van echt luxe merken in mijn bezit, het meest luxe wat ik heb zijn 3 oogschaduws van MAC. Ik vind het verder leuk om voor hetzelfde geld zoveel mogelijk producten te proberen, om al het geld te stoppen in 1 product.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gaan voor meerdere budget producten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik koop ook vaak meerdere budgetproductjes . Als ik een merkproduct wil aankopen , ga ik meestal even kijken in de soldenperiode . Maar meestal vind ik tussen de duurdere merken ook niet meteen wat ik zoek , ik hou van speciale kleuren en meestal zijn de kleuren van dure merken niet zo speciaal ( naar mijn mening )
    Leuke blog trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo min mogelijk van budgetproducten, was geen optie, maar probeer ik wel. Ik wil geen overbodige spullen kopen, of ze nou duur of goedkoop zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ligt eraan wat voor producten het zijn. Foundation koop ik wel wat duurder, maar niet van chanel of dior. Lipgloss koop ik gewoon van essence, nagellak trouwens ook. Het fijnste budgetmerk vind ik toch wel catrice. Mooie producten, die goed werken, voor een kleine prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het zelf leuk om een mix te hebben :) Spotgoedkope nagellakjes van Catrice, een foundation van Chanel, een mascara van Max Factor, poeder van MAC, concealer van HEMA, ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sowieso meer budgetproducten.. Daar heb je gewoon meer plezier aan dan aan één duur product en meestal vind ik ze ook even goed als de duurdere producten. Daarom geef ik ook bijna nooit heel veel geld uit aan dure producten :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 100% meerder budget artikelen, dat is bij mij ook zo met kleren, liever meer en van een ietwat mindere kwaliteit, dan lang sparen voor een broek van 200 euro en er na een tijdje niet meer inpassen of hem niet meer leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga voor het luxeproduct. Ik heb ondertussen al zoveel gekocht en gebruikt en getest dat ik meestal toch vind dat ze net dat tikje meer hebben. Alhoewel er best ook goede budgetvriendelijke producten zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de ene keer vind ik het leuk om luxe producten te kopen maar soms vind ik het ook leuk ook een aantal nagellakjes van catrice en essence te kopen bijvoorbeeld.
    het verschilt erg, ik vind het allebei erg leuk en de burget producten kunnen net zo goed zijn als luxe producten.. of beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel budget en een paar luxe artikelen vind ik het fijnst, zo kun je het een beetje mengen en afwisselen. Je hoeft niet perse dure producten te hebben want een aantal budget zijn ook gewoon super goed (heel soms beter dan duurdere) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zou ook gaan voor de meerdere budget producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kies voor meerdere budget producten, veel budget producten hebben tegenwoordig een erg goede kwaliteit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel budget! Om iets heel duurs en speciaals te hebben is natuurlijk ook super, maar zo'n groot budget heb ik helemaal nog niet. En bij budget producten kun je ook veel meer kopen & meer afwisselen :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Budget producten , al wil ik nog wel graag iets van de too faced (palette) halen :D Maar chanel / dior vind ik wel mooi, maar spreekt mij ook neit echt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meerdere budget! (:
    Al vind ik duurdere dingen ook wel leuk, maar ik heb liever heel veel verschillende make up dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het verbaasd mij dat iedereen meer budget wil. Nou ja, misschien ook niet, want dat wou ik vroeger ook. Gewoon véél make-up. Maar nu spaar ik liever voor wat mooiers, en duurders. Het is het waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Johanne, ik snap je verbazing zeker. Ik denk dat het er inderdaag mee te maken heeft hoe oud je bent en welk budget je maandelijks te besteden hebt. Wanneer je ouder bent en meer inkomen hebt, zul je waarschijnlijk liever een wat luxer merk kiezen. Dat zal ik waarschijnlijk ook doen! Ik had het ook niet verwacht dat zo veel meiden voor budget zouden kiezen. Maar het geeft wel duidelijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb nog geen geld voor dure, luxe producten dus mijn keus is snel gemaakt: veel budget!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker meerdere budgetproducten, daar heb ik meer aan dan aan 1 luxeproduct. Bovendien vind ik dat de prijzen van luxeproducten sowieso veel te hoog zijn, dus dat koop ik toch nooit. Dan kan ik toch beter meerdere budgetproducten kopen omdat ik denk dat ik daar meer aan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een late reactie :)
    Ik kies ook liever voor luxe dan veel budget. Ik heb een ander soort band met mijn luxe producten hoe stom het ook klinkt. Wanneer ik super veel goedkopere make-up heb ben ik daar sneller op uitgekeken dan wanneer ik bewust voor één stuk gekozen heb. Mijn bluxe producten zijn dan ook vaak veel meer gebruikt dan mijn budgetproducten

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.