vrijdag 29 april 2011

WE Fashion festival collectie

Het festival seizoen is weer aangebroken, WE fashion is hier goed op ingespeeld en komt daarom met een Festival collectie. Ik weet zeker dat velen van jullie deze zomer op festivals te vinden zijn, maar wat trek je nou aan naar een festival. WE fashion helpt je bij het het creƫren van jouw ultieme festival look. Ik heb mijn festival look al gevonden, kijken jullie mee?



De WE woman collectie bestaat uit kleurrijke en romantische jurken en andere items. Laat ik daar nou net heel gek op zijn! Door de vele verschillende modellen is er voor ieder moment van de dag een geschikt model. Zo zal er voor iedereen wel wat leuks bij zitten. Wanneer het wat frisser wordt, kun je de kleding stukken ook leuk combineren met een jasje of vestje. In de collectie vind je een mouwloze shirt-dress, een wrapdress in verschillende dessins en een straplessjurk. Printed bloemetjes shorts combineer je met een witte blouse of top en een blazer. Voor Jersey en blouses wordt veel gebruik gemaakt van kant en ruffle details. Helemaal mijn ding!

Ik koop regelmatig kleding bij de WE, ze verkopen kleding van goede kwaliteit voor fijne prijzen. Ik heb alvast een festival outfit uitgekozen, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Ik heb voor een zacht gele top gekozen met een romantisch, kleurrijk rokje. Op dit rokje zitten verschillende bloemen verwerkt, perfect voor een festival!
De outfit zit lekker comfortabel en is ook leuk te combineren met een blazer of vestje. Voor minder dan 40 euro loop je al in deze Festival outfit. Voor meer leuke items moet je zeker een kijkje nemen in de festival collectie van WE.

Laat me weten welke items jij uit deze collectie zou willen dragen op een festival! Ik ben benieuwd.

Liefs, Lotte

2 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.