woensdag 20 april 2011

Winnaars testpanel leden, Reebok Easytone


Vorige week liet ik jullie mijn review filmpje zien over de Reebok Easytone schoenen. Jullie hebben kunnen zien en lezen dat ik erg tevreden ben met de schoenen en dat de schoenen hun werk goed doen. Het voelde voor mij als een kleine workout, die je makkelijk kunt uitvoeren tijdens je dagelijkse activiteiten. Ik vroeg jullie om je op te geven, zodat ook jullie de schoenen kunnen testen. Lees snel verder, om te zien wie de gelukkige winnaars zijn.

Manon Nijs en Laura v/d Vrugt mogen de Reebok schoenen gaan uittesten.
Manon krijgt een paar RunningTone's opgestuurd, deze zijn bedoeld om mee hard te lopen. Ik ben erg benieuwd hoe deze schoenen zijn. Laura krijgt, net als ik, de Easytone's opgestuurd. Het is de bedoeling dat jullie je review (incl. foto) naar mij opsturen, graag voor 26 april. 27 april zal het artikel online komen, waar in jullie review komt te staan.

Succes meiden!

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt heel erg leuk dat ik dit mag gaan doen! Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar de schoenen, dus ze zullen uitgebreid getest gaan worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahw jammer volgende keer beter,

    Gefeliciteerd dames

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, ben benieuwd naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 26 april?? Maar dan hebben ze die toch nog lang niet binnen? Hoe kunnen ze dan een recensie schrijven :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Brigitte, deze update is 20 april geschreven. Dit is ook de dag dat ze de schoenen binnen kregen, ze hebben dus 6 dagen de tijd om een review te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.