zondag 29 mei 2011

1 op de 4 jongeren wil zoenen met een asbak?

Advertorial


Roken, blegh ik heb er niks mee. Ik heb zelf astma en mij is altijd verteld dat roken slecht is, al van af kleins af aan heb ik dan ook wat tegen roken. Laat staan een rokend vriendje, ik moet er niet aan denken. Komt het moment er aan dat je met hem wilt zoenen, blijkt dat 'ie rookt en smaakt als een asbak. Daar zit ik dus niet op te wachten en ik ben niet de enige. 57% knapt bij de eerste zoen op iemand af als hij rookt.

Via een poll op Hyves is er onderzoek gedaan en daar kwamen de volgende resultaten naar voren: Zo’n 19 procent gaat er van over zijn/haar nek als iemand smaakt naar rook bij de eerste zoen. En 25 procent (1 op de 4 jongeren) vindt dat hij/zij dan net zo goed een asbak kan kussen. Nog eens 5 procent pakt meteen zijn/haar tandenborstel erbij.

Wil je zelf zien hoe een eerste rook-zoen-date er aan toe gaat? Dan moet je de YouTube-filmpjes op selfcontrol.nu even checken, dan zie je direct hoe het afloopt.

Hoe zit dat bij jullie, roken jullie? Of heb je wel eens gezoend met een leuke jongen die rookt? Knapt iemand af op jouw ‘heerlijke’ rooksmaak? Of jij op die van die leuke jongen? Laat het me weten, ik ben erg benieuwd.


Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. Toen ik mijn vriend leerde kennen rookten we allebei! Nu rookt hij niet meer en ik af en toe. Als ik heb gerookt vindt hij het vies om te zoenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb zelf gerookt (10jaar terug ofzo)... maar zoende 1 keer met een jongen die behoorlijk rookte. ik ben meteen gestopt met roken en heb die jongen vermeden... sindsdien.. nooit meer gerookt en ben heel erg blij dat mijn huidige vriend roken smerig vind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val op de persoon, niet op dit soort dingen. Overal is een mouw aan te passen en ik zou nooit iemand hierdoor meteen afwijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook niks met roken, niet gemeen bedoeld verder. want ik ken best veel mensen die roken, alleen ik zou er ook wel op afknappen, hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.