zaterdag 14 mei 2011

Als ik zeg.. Dan zeg jij..

Ik zag deze tag op verschillende blogs voorbij komen, ik vond hem zo leuk, dat ik hem heb overgenomen. Het gaat er bij deze tag om, dat ik bij elk woord iets persoonlijks zet. Als er bijvoorbeeld staat: Als ik gezellig zeg, dan zeg jij.. Ik plaats er dan een foto bij, van iets wat ik gezellig vind. Ik vind het leuk dat deze tag zo persoonlijk is, want iedereen heeft weer een andere gedachte. Ik zal overal een foto bij plaatsen.

Als ik warm zeg, dan zeg jij..



Zomer! Genieten van het warme weer, zonnebril op en lekker in m'n bikini genieten van de zonnenstralen.

Als ik lekker zeg, dan zeg jij..


Chocola! Bijna alle vrouwen zijn dol op chocola en ja, ik ook. En dan in de vorm van cupcakes, nom nom!

Als ik knap zeg, dan zeg jij..


Mijn vriendje Jan-willem natuurlijk! <3

Als ik schattig zeg, dan zeg jij..


Kleine Lotje. Dit ben ik toen ik een jaar of 2 was, best schattig toch?

Als ik leuk zeg, dan zeg jij..


Paardrijden, op het liefste paard dat er is! Lieve kyra.

Als ik favoriet zeg, dan zeg jij..


Mijn favoriete MAC lipstick, in de kleur Angel. Deze gebruik ik echt bijna elke dag.

Als ik jurk zeg, dan zeg jij..


Ik vond dit leuke jurkje op Asos.com en ik vind hem echt cute!

Als ik rood zeg, dan zeg jij..


Cynthia! Cynthia is een vriendin van mij en heeft prachtig rood haar. De foto komt van haar eigen site Misslipgloss.nl. Ik vind het haar super goed staan!

Als ik mobiel zeg, dan zeg jij?


Met gezellig mensen bellen!

Als ik honger zeg, dan zeg jij..


Lekkere aardbeien, lekker en verantwoord ;)

Als ik saai zeg, dan zeg jij..


Lingo, dit vind ik echt het saaiste Tv programma wat er is. Sorry ;)

Als ik schitterend zeg, dan zeg jij..


Op vakantie met m'n vriend en lekker aan het strand genieten!

Als ik bloggen zeg, dan zeg jij..


MadamLotte.nl natuurlijk! Hier blog ik elke dag met heel veel plezier :)

Dit was de tag en ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn antwoorden vinden. Laat in een reactie weten waar jij als eerste aan dacht, bij deze woorden.
Als je de tag graag wilt overnemen, doe dat dan gerust.

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van jou en dat paard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk en persoonlijk! :) wie weet neem ik hem nog eens van je over..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat leuk dat ik er in sta:D <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er eigen gemaakte foto's aan toegevoegd hebt, dat maakt deze tag een stuk persoonlijker.
    Leuke vriend heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! :D Die cupcakes zien er heerlijk uit, krijg gelijk zin in chocolade, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ^^ Aww die slofjes toen je nog klein was, zo schattig! En ik geef je gelijk met Lingo, dat is altijd zo erg hetzelfde..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Die foto van jullie voeten is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! Dat jurkje van Asos is werkelijk prachtig alleen zou het bij mij eerder een topje/tuniekje worden omdat ik zo groot ben met een lang bovenlijf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk artikel!! Erg mooie foto's! Ik vind het altijd erg leuk om persoonlijke artikelen te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's heb je uitgekozen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vriend heb je, mag ik hem een keer lenen? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke blog heb je :-) Vind foto's kijken altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.