donderdag 26 mei 2011

Batiste droogshampoo in Blush


Droogshampoo is voor mij een hele goede uitvinding. Je kent het wel, je haar is vet, maar je heb je haar net die avond er voor gewassen. Tijd voor een droogshampoo! Droogshampoo zorgt voor een fris en schoon gevoel aan je haren, ze voelen niet meer vet aan. Ik heb regelmatig last van vet haar en dan vind ik dit een heel fijn product om dit op te lossen. Lees verder voor mijn review.  


De Batiste droogshampoo in Blush kocht ik een tijdje geleden en ik heb nu een poosje kunnen uittesten. Ik moet eerlijk bekennen, hij is al bijna op. Ik kocht de droogshampoo voor zo'n 4 euro bij de kruidvat, er zit 150 ml in. Je hebt trouwens ook de Orignal, het enige verschil is de geur van het product. De Blush variant heeft een lekkere geur, een beetje bloemachtig.


Ik gebruik de droogshampoo tussen twee wasbeurten door en daar is deze perfect voor. Hij frist je haar op, je vette haar wordt een stuk minder en het voelt weer lekker aan. Maar het is zeker niet vervangbaar voor een wasbeurt. Je haren wassen met shampoo is beter en je haar wordt er echt schoon van. Met een droogshampoo is dit niet mogelijk.


Het is de bedoeling dat je droogshampoo van zo'n 30 cm afstand in je haar spuit en dan vooral op de plekken waar het vet voelt. Je moet het niet te dicht bij spuiten, want dan krijg je hele witte plekken (ik spreek uit ervaring, hihi). Wanneer je de droogshampoo hebt aangebracht, borstel je je haar even goed door. Dit zorgt er voor dat de witte restjes, die achter blijven, uit je haar worden geborsteld.


Het resultaat is een fris en schoon aanvoelend kapsel. Geen vette plukken meer! Op de bovenste foto zie je mijn haar voordat ik de droogshampoo aanbracht en onder de foto na het aanbrengen van de Batiste Blush. De foto's hebben wat kleurverschil, maar volgens mij is het duidelijk dat mijn haar op de onderste foto er frisser en minder vet uit ziet.

Ik ben heel tevreden over dit product, voor mij is het zeker een musthave!

Gebruiken jullie ook droogshampoo en wat is jullie ervaring hiermee?

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Droogshampoos zijn echt een geweldige uitvinding, handig voor als je echt even geen tijd hebt om je haren te wassen.
    ik heb er zelf een staan van kruidvat eigenmerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gebruik ook droogshampoo, erg handig! :D
    ik hoorde eens dat een meisje droogshampoo na het wassen van haar haar gebruikte zodat haar haar sneller droog is, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook droogshampoo! Eerst vond ik het een onzinproduct. Maar ik heb gemerkt dat het toch wel erg handig is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik die van Kruidvat eigen merk. Ik vind het heel handig om tussen twee wasbeurten door te gebruiken inderdaad! Of als ik ergens blijf slapen na een feestje en daar niet kan douchen is het ook ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem zelf ook. hij werkt heel goed alleen kies ik de volgende keer voor orginal, Ik vind de geur namelijk niet lekker, maar smaken verschillen uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het zelf niet, maar ik zou het denk ik alleen gebruiken op vakantie of zo als het zomer is en mijn haar is vet door de wind ofzo (daar word mijn haar altijd heel erg vet van) maar thuis zou ik het niet gebruiken.
    Ik denk wel dat ik dit ga kopen voor mee te nemen op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem ook heel fijn! Bij mij werkt hij prima, maar bij mijn vriendin weer helemaal niet. Dus het ligt meestal ook aan je haar of het product werkt of niet, voor mij is het meestal echt een redder in nood!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig! KLinkt erg goed, misschien ga ik ook maar eens zo'n droogshampoo aanschaffen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hé, die heb ik ook!
    sinds een tijdje gebruik ik ook droogshampoo (2 verschillende om te testen voor mn site) en deze bevalt me ook erg goed! hij ruikt ook heerlijk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke fles! Ik gebruik nu die van Kruidvat zelf en die is op zich ook wel fijn, maar ga deze denk ik ook eens proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een grote bos met krullen en kan mijn haar eigenlijk alleen maar kammen als het nat is (anders kom ik er gewoon niet door en wordt het heel pluizig). Kan ik het dan wel gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik gebruik hem ook, ik heb een hele vette huid en mijn lok hangt daar overheen dus is heel snel vet dus dan spuit ik er altijd wat droogshampoo in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb deze ook een tijdje terug gehad en vond hem erg fijn ^^ Nu heb ik de normale en eentje voor brunettes, werkt ook super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook een droogshampoo, maar deze lijkt me wel fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb hem ook. Hij is echt heel fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.