zaterdag 28 mei 2011

Beauty Question: Wat vind je het mooist aan jezelf?


Ik heb een nieuw onderwerp voor op de site bedacht, namelijk de Beauty Question. Hier in stel ik jullie een beauty gerichte vraag. Vandaag wil ik jullie de vraag stellen, wat vind je het mooist aan jezelf? Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie antwoorden. Ik vind het belangrijk dat iedereen het mooie in zich zelf ziet en kan benoemen, dus laat vooral een reactie achter en voel je niet arrogant of wat dan ook. Ik vind het goed als een vrouw het mooie in haar zelf kan zien en benoemen, dus laat gewoon lekker een reactie achter en vertel ook even waarom je dat het mooiste aan jezelf vind. Lees verder om te lezen wat ik het mooist aan mezelf vind.

Qua uiterlijk vind ik mijn lippen en m'n sproetjes het mooist. Ik heb vrij volle lippen, die ik van mijn vader heb gekregen! hihi. Hierdoor staat lipgloss of lipstick al snel mooi en daar ben ik erg blij mee. Verder krijg ik in de zomer heel snel sproetjes en dit vind ik best leuk eigenlijk.
Van binnen uit, vind ik het mooie aan mezelf, dat ik voor anderen klaar sta en dat ik een positief en vrolijk persoon ben.

Liefs, Lotte

24 opmerkingen:

  1. ik vind je ogen ook heel mooi (:
    aan mezelf vind ik eigenlijk alleen mijn wenkbrauwen mooi omdat die een hele mooie vorm van zicht zelf al hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger zag ik niet snel iets moois aan mezelf, maar nu kan ik het wel makkelijk zeggen.
    Ik ben best blij met mijn haar, vind mijn ogen wel mooi en ben best blij met mijn sproeten (die in de zomer nog véél erger worden). :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn ogen, ze hebben een mooie kleur..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind mijn nagels erg mooi! Ik heb ze vaak vrij lang en ze zijn lekker hard van zichtzelf en het bovenste witte stuk is van mezelf al echt wit en niet doorzichtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind mijn ogen wel het mooiste denk ik, samen met mijn wimpers vooral. Hele goede vraag vind ik! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van buitenaf vind ik me haren mooi, ik heb hele mooie blonde haren en lang (de ene keer valt het stijl andere keer in een slag) Ik ben er enorm trots op!
    Van binnenuit, dat ik probeer me dromen uit te laten komen daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat ik heel graag jufvrouw wil worden en nu ook daarvoor een studie voor volg. Dat ik behulpzaam en zorgzaam ben (:

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind sproetjes ook leuk! Ben er blij mee!

    En mijn lach. Niet omdat ik een mooi gebit heb (totaal niet zelfs) maar mensen die lachen vind ik opzich al mooier;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg blij met mijn benen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben qua uiterlijk wel blij met mijn ogen, ze zijn groot, amandelvomig en ze hebben een hele aparte kleur, je ziet altijd iets anders, blauw/groen/grijs en qua innerlijk ben ik altijd behulpzaam (soms iets té) en heb ik heel veel voor anderen over (soms ook iets té). Hihi, ik vind jou lippen ook heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gek, maar ik vind mijn voeten het mooist. Ik weet ook niet waarom. Ze zijn gewoon mooi van vorm, en dat terwijl ik een jaar bij de podoloog heb gelopen omdat ze scheef stonden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk onderwerp!
    ik vind mijn lach leuk, ik weet niet helemaal waarom. ik had eerst geen mooi gebid, maar nu heb ik een beugel en dat vind ik best leuk staan. ik heb inieder geval wel recht tanden. mijn lippen zijn niet heel dun of vol maar wel mooi.
    en ik ben heel blij met mijn nagels, ze zijn (bijna altijd) heel stevig en kunnen heel lang worden!
    liefs,
    Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm, interessant onderwerp :) Zou zeggen mijn sproeten en helder blauwe ogen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk onderwerp! Ik vind zelf mijn ogen erg mooi en ik ben ook best tevreden met mijn figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben zeer tevreden met mijn ogen en vooral mijn wimpers. Ze zijn mooi donker en lang, hierdoor heb ik vaak aan 1 laagje mascara al genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben blij met mijn ogen, ze hebben een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee! Ik ben blij met mijn mond en ogen. Ik heb best volle lippen en als mijn beugel eruit is heb ik ook mooie rechte tanden, ik ben ook wel blij met mijn lach. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben blij met mijn volle bos met krullen, mijn fel blauwe ogen en mijn figuur. Van binnen ben ik blij met mezelf dat ik op kom voor andere, wat ook wel eens ten koste van mezelf gaat (gepest). Dat is dan wel weer een nadeel, maar het weerhoudt me niet om nog steeds op te komen voor andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind mijn ogen het mooiste, want ik heb hele felle blauwen ogen en mijn wimpers zijn van zichzelf ook al best vol en zwart :$

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk artikel!!
    ik vind mn ogen&haar wel oké (:

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind mijn oogkleur denk ik het mooist, felblauw, ik hou van blauwe ogen. Ook vind ik mijn mond en gebit wel mooi bij elkaar passen, en ook ben ik blij dat ik een vrij dunne taille heb. En ook mijn benen ben ik steeds meer gaan waarderen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind mijn haren het mooiste -> (fel)rood :) en mijn ogen zijn blauw, dus dat vind ik er ook wel goed bij passen (en ook bijpassende sproetjes natuurlijk ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind mijn haar denk ik het mooist.
    Ik heb lichtblond haar (een beetje goudblond), ik heb eigenlijk nooit een bad hair day en ik krijg super veel complimenten over mijn haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke vraag! en ook leuk dat zoveel mensen toch willen reageren :)

    Ik ben erg tevreden met me Ogen, grijs blauwig en amandelvorming. Verder me lange stevige nagels.
    Qua persoonlijkheid, eerlijkheid en doorzettingsvermogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mijn ooge vin ik wel mooi , al mijn vriende zeggen ook dat ik super mooie oogen heb , en mijn lief zegt dat ook
    ik krijg ook veel sproetjes in de zoer , zoals nu ook al , maar als het warm word heb ik dat alty meer ,en ik vind da wel mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.