woensdag 18 mei 2011

Beauty shopping (H&M en Hema)


Gister ben ik heel eventjes de stad in geweest, omdat ik nog opzoek was naar een cadeautje. Zoals gewoonlijk, kwam ik weer met allerlei beauty dingetjes thuis. Ik heb vooral dingen gekocht bij de H&M, maar ook twee kwasten van de Hema. Lees verder om te zien, wat mijn nieuwe aankoopjes zijn.

Hier zie je alles bij elkaar liggen. Ik kocht bij de H&M drie nagellakjes, 3 lipglossjes, een body splash en een body scrub. Bij de Hema kocht ik twee kwasten.


Bij de H&M zag ik deze nieuwe producten liggen. Een body splash en een body scrub in de geur Vanilla & apple. Ik heb er even aan geroken en hij ruikt heerlijk, ik ben erg benieuwd naar deze producten. Beide producten waren zo'n drie euro.


Verder kocht ik deze drie nagellakjes, zijn ze niet schattig? Ik vond deze drie kleurtjes erg mooi en had ik nog niet. Links zie je een heel bijzonder, paars lakje met shimmer. In het midden een blauw kleurtje, ook met shimmer. En rechts het Mini mouse lakje in een lief roze kleurtje.


Tot slot kocht ik bij de H&M drie lipglossjes voor maar 2 euro. Ze zijn echt heel klein en schattig, ik moest ze gewoon meenemen.


Bij de Hema kocht ik twee nieuwe kwasten. De zwarte is een blending kwast. Ik had deze al, maar ben ik op de één of andere manier kwijt geraakt. De roze is een oogschaduw kwast, waar ik al het één en ander over  gelezen heb. Dit blijkt een look a like van de MAC 217 te zijn, dus ook een tip voor jullie! Beide kwasten waren zo rond de drie euro.

Willen jullie nog ergens een review over lezen?

Liefs, Lotte

23 opmerkingen:

  1. er zitten echt leuke dingetjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die tip over de 217-kwast is erg handig, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en de nagellak van mini mouse echt cute (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes! Die roze oogschaduwkwast is inderdaad erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen, die kwast van hema die roze heb ik zelf ook ik vind hem echt fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht! Die lakjes zijn echt schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoaaahh, die blauwe nagellak! NEEEED! Wat is de naam ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik heb de kwasten van de Hema ook, erg fijn! Ik zou wel graag een revieuw willen zien van de H&M lipglossjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen heb je gekocht :D Die nagellakjes zijn cute :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes! :D
    Vooral die body splash en scrub lijken me lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die lipglosjes zijn schattig, ik ben benieuwd naar de swatch van het blauwe h&m lakje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben benieuwd naar de body splash en scurb!
    leuk artikeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie aankoopjes!
    De bodysplash en scrub lijken mij ook erg fijn! Aaawww, dat roze lakje met Minnie is echt super cute, die blauwe vind ik ook mooi! Hebbennn. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, ik ga denk ik ook zo'n bodysplash halen bij de h&m, want die lijkt me echt lekker ;) en die kwast ga ik denk ik ook kopen, haha. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja kheb ook die roze hema-kwast en ik ben er echt tevreden van ^^ tis nog cute ook ;)
    Leuke aankoopjes, die nagellakjes<3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die bodyscrub en flash wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zou heel graag een artikel lezen over de body splash
    leuk dingen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee,
    Leuke site heb je :D
    Elke dag moet ik hem wel 1 (of 2, of 3, of 4:$) keer zien om te kyken of er een nieuw artikel online staat:$
    Verder zou ik graag een artikel lezen over de blending kwast van hema en het blauwe nagellakje van H&M

    xx Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. die twee kwasten en Peppermint Fusion heb ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Uhhm weet iemand in welke H&M winkel in rotterdam je body producten kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.