donderdag 12 mei 2011

Beautymerk: NYX cosmetics


NYX cosmetics is een make-up merk dat je in Nederland alleen via webshop's kunt vinden. Het is een budget vriendelijk make-up merk, met allerlei producten, van goede kwaliteit. Ik koop mijn NYX producten meestal via de Boozyshop. Sinds mijn eerste NYX product, ben ik lichtelijk NYX fan. Ik vind  het een super fijn merk, met producten van een goede kwaliteit. Je krijgt zeker waar voor je geld! Ik laat jullie mijn NYX make-up producten zien.

Dit waren mijn eerste NYX producten. De roundlipgloss, die maar 2,29 kost. Ik heb drie verschillende kleuren, een nude kleurtje, een roze en een rode. De middelste is mijn favoriet, dit is de kleur Strawberry. Een roze kleurtje met veel glitter.


De Mega shine lipgloss van NYX vind ik ook erg prettig, deze is iets dikker van structuur. Ik heb zelf de kleur Smokey look. Een mooie nude/peachy gloss. Deze is iets duurder, namelijk 4,99. Maar nog steeds zijn geld waard!



De lipsticks van NYX vind ik ook prettig, ze kosten maar 2,49. Ze voelen heerlijk romig aan en geven veel pigment. De roze lipstick is de kleur Sky pink en de gouden kleur Metis. De gouden lipstick vind ik wat minder mooi, maar deze kreeg ik eens in een verrassingspakket.  Verder heb ik nog een Soft matte lip cream van NYZ, een soort van matte lipgloss/lipstick. Hier heb ik zo'n 5 euro voor betaald.


Ik heb een cream blush van NYX in de kleur Hot pink. Een knal roze blush! Hij geeft enorm veel pigment, je moet hem dus heel voorzichtig aan brengen. Deze blush kost  6,89. Ik heb twee losse oogschaduws van NYX, de Ultra pearl mania. Op de foto zie je er maar één, ik kon de ander even niet vinden. De losse oogschaduws kosten 2,20 per potje.


De Jumbo eye pencils zijn in beautyland erg populair. En dan vooral de kleur Milk. Deze enorme potloden kun je gebruiken als oogschaduw, oogschaduw basis of gewoon als potlood. Multifunctioneel, heel romig en goed gepimenteerd. Ze kosten 3,59 per stuk.


Mijn favoriete concealer is de concealer in a Jar van NYX. Hij dekt enorm goed, smeert lekker en is erg romig. Ik gebruik hem elke dag en ik raad hem iedereen aan! Ik kon de prijs niet terug vinden, maar ik geloof dat hij zo'n 6 euro kost.


En dan nog even al mijn favorieten bij elkaar. Dit zijn de producten van NYX, die ik echt het meest gebruik. Ik ben erg tevreden over NYX cosmetics.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van het beautymerk NYX vinden. Wat is jullie favoriete product van NYX?

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. NYX is echt een super goede budget merk. Heb er ook een paar spulletjes van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb nog niets, maar heb wel een wenslijstje! ik wil graag een lippotlood, wat lipsticks, een lipgloss, een aantal pearl mania's.
    hopelijk kan ik binnenkort wat bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog een niks van NYX. maar ik wil wel heel graag wat gaan bestellen bij Boozyshop. Denk dat ik dat binnenkort toch maar een keer ga doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke keer neem ik me voor om een lipstick te bestellen en elke keer als ik daar er eentje wil bestellen, zijn ze niet op voorraad! Haha, dat is niet vaak, maar echt toevallig als ik wil bestellen. Dus ik moet denk ik het juiste tijdstip hebben =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die cream blush lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten. Ik heb een pigment en lipgloss, ik vind ze erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van NYX! Vind het een heel fijn merk!
    Ik heb ook beide soorten lipglosses die jij ook hebt, twee lipsticks, de concealer in a jar en een jumbo eyeshadow pencil (milk).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk artikeltje :)
    ik heb zelf enkele lipsticks en een lipgloss van NYX, vind het ook een fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Het ziet er ook allemaal erg mooi uit.
    Ik heb zelf geen enkel NYX product, ik koop namelijk meestal alleen make-up in de winkel. Maar ik wil wel heel graag een keertje iets van NYX proberen. De lipsticks, concealer en de blushes vind ik vooral erg mooi. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind NYX echt een super leuk merk! Vooral de jumbo eyepencils, cream blushes, lipglossjes en lipsticks vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel! Kan persoonlijk niet wachten om nog meer NYX producten uit te testen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie collectie heb je :-) Zelf heb ik er een lipgloss van en dat is het :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb vrij veel lipstick van nyx en een paar lippotloodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil wel eens swatches zien van de lipgloss.
    Ik heb al gezocht op je blog,
    maar kon geen swatches vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. welke kleur is die concealer?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind NYX ook een goed merk! De beautyproducten zijn kwalitatief top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Concealer in a Jar is echt mijn favo beautyproduct <3 Ik heb er 2 (1 voor mijn winterhoofd en 1 als ik wat meer zon heb gehad) en ze werken gewoon zooo goed! Perfecte dekking zonder dat je iets ziet zitten (mensen zijn altijd helemaal verbaasd als ze mij met mijn concealer bezig zien omdat ze denken dat ik dat niet gebruik) en het blijft ook gewoon heel goed zitten. Je doet er ook onwijs lang mee (na een jaar bijna dagelijks gebruik nog niet op de helft) en hij is idd goedkoop, iets onder de 6 euro.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.