woensdag 25 mei 2011

Blauwe mascara en eyeliner


Blauwe mascara en eyeliner, ik zie het maar weinig mensen om mij heen dragen. Iedereen gaat standaard voor zwart, maar waarom niet eens een kleurtje?! Als ik heel eerlijk ben, gebruik ik zelf nooit blauwe mascara en maar heel af en toe blauwe eyeliner. Maar ik kwam er achter dat het eigenlijk heel leuk kan staan, lees verder voor foto's en meer informatie.


Op deze foto zien jullie een blauwe mascara van Sisley Paris. Daaronder ligt een blauw oogpotlood van Essence. Daaronder ligt een blauwe eyeliner van Eyeko en onder aan ligt een Liquid precision liner van John van G in een blauwe kleur.


De blauwe mascara van Sisley paris is een prettige mascara. Het is een normaal borsteltje met 'normale' haartjes, dit vind ik vaak nog het beste werken. Hij geeft mijn wimpers mooi lengte en een beetje volume. Met een blauwe mascara moet je ook niet te veel volume krijgen, want misschien wordt het dan wel een beetje te veel van het goede.


Van Essence heb ik een blauw oogpotlood in de kleur 13 Night fever. Een blauw oogpotlood vind ik mooi om als blauw kleur accent onder je ogen te dragen. Dit geeft net wat extra's aan je look!


De blauwe eyeliner pen van Eyeko is al tijden mijn favoriet. Dit was mijn eerste blauwe eyeliner en ik ben er gek op. De punt van de eyeliner lijkt net op een viltstift, dit werkt heel gemakkelijk. In een hand omdraai heb je een strak lijntje boven je ogen. De kleur vind ik ook erg mooi.


De Liquid precision liner van John van G is een donker blauwe eyeliner in de kleur 20. Het puntje van deze eyeliner is heel smal, waardoor je heel precies te werk kunt gaan. Ook deze eyeliner vind ik erg prettig, goed gepigmenteerd en fijn om mee te werken.


Dit zijn de swatches van de producten. Van boven naar onder: Mascara Sisley Paris, Essence oogpotlood, Eyeko eyeliner pen, Liquid precision liner John van G.
Je ziet duidelijk dat de eyeliners onderling nog aardig van kleur verschillen. Zo is de Liquid precision liner van John van G is meer petrol en is de Eyeliner pen van Eyeko weer diep blauw. Ik vind de eyeliner pen van Eyeko trouwens het mooiste resultaat geven!


Op deze foto draag ik op mijn wimpers de mascara van Sisley Paris en als eyeliner de Eyeko eyeliner. Ik vind het eigenlijk best een leuk en fris effect geven. Niet iets voor elke dag, maar voor af en toe is het best leuk. Ik zou de look verder overigens heel neutraal houden. Een klein beetje blush en een glansje op mijn lippen.

Wat vinden jullie van blauwe mascara en eyeliners?

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. blauwe eyeliner vind ik wel leuk en de mascara staat je opzich ook wel leuk alleen zou ik echt nooit kopen om het simpele feit dat ik hem dan inderdaad niet iedere dag zou gebruiken en hij dan dus al oud is terwijl ik hem misschien nog maar 4 keer gebruikt heb en dat vind ik dan gewoon zonde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik soms blauwe eyeliner om mijn blauwe oogschaduw meer power te geven, maar daar gaat dan alsnog een zwart lijnje over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blauwe eyeliner gebruik ik ook wel eens, ik heb er 1 van Gosh en die vind ik erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je leuk! Ik hou persoonlijk niet zo van blauwe mascara. Maar ik draag wel eens blauwe eyeliner. :) Weer een iets anders dan dat standaard bruine, zwarte of grijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel leuk om af en toe eens te dragen, als ik blauwe eyeliner en mascara zou hebben tenminste. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het ook wel eens leuk vinden om de dragen, maar ik heb geen blauw mascara in mijn stash zitten. Misschien toch maar eens aanschaffen! Mooie look heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt niets voor mij!
    Staat jou overigens wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het persoonlijk niet echt mooi!
    Had een meisje in de klas die blauwe ogen had, lichtblauwe mascara en blauwe oogpotlood.. too much!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn leerkracht wiskunde draagt elke dag blauwe mascara.. Sorry, maar echt.. Horror!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blauwe eyeliner vind ik wel leuk, maar ik zou het zelf niet dragen. Blauwe mascara daar in tegen vind ik echt niet mooi. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat blauwe, is leuk wat variatie he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het zelf niet echt heel erg mooi.
    Het staat jou wel leuk, maar ik zou het zelf niet zo snel doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.