vrijdag 13 mei 2011

Blogger is weer bereikbaar..

Dag lieve meiden,

Jullie hebben het vast allemaal gemerkt, er zijn een aantal artikelen verdwenen en vandaag kwam er ook niets online. Dit alles kwam omdat Blogger onbereikbaar was. Gister begon het al, maar vandaag was hij helemaal de weg kwijt. Ik ben de artikelen van de afgelopen twee dagen kwijt, ze staan er niet meer op. Hier baal ik natuurlijk enorm van. Het was het artikel over de grote ringen en mijn artikel over NYX. Ik kan deze niet meer online zetten, omdat ze niet meer op blogger staan. Ook de reacties zijn foetsie, verdwenen. Om het goed te maken, heb ik vanmiddag wel een filmpje opgenomen. Die zal ik zo online gooien!

Hopelijk gaat dit niet vaker gebeuren met Blogger en ik hoop dat jullie begrip hebben voor dit alles.

Edit: De artikelen zijn weer terug, yes! Alleen de reacties zijn nog verdwenen, dus heb je nog geen reactie achter gelaten. Moet je dat gewoon nog eventjes doen ;)

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. Echt jammer he, van al het werk.
    ik heb er ook last van gehad.

    Ben benieuwd naar je filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen he! Al mijn artikelen die ik zegmaar vooruit had getypt (ongeveer 10) zijn allemaal weg en de laatste artikelen ook! Maar gelukkig zijn mijn reacties er nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes, we kunnen je artikelen weer lezen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Blogger deed best wel vervelend de laatste 24h ... Blij dat het weer OK is ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.