zondag 22 mei 2011

Blush en Highlighter van E.L.F


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bestelling deed bij E.L.F, maar ik wilde jullie toch nog graag een review geven van de blush en de highlighter. Beide producten kosten maar 1 euro en dat vind ik erg weinig geld voor make-up producten. Ik was dan ook benieuwd naar de kwaliteit, lees snel verder om mijn mening over deze producten te lezen.


Ik wil beginnen met de blush. Ik koos voor de kleur Flushes, een wat donkere roze kleur. Ik vind het kleurtje erg mooi, er zit een kleine shimmer in. Het patroontje in de blush vind ik er ook wel leuk uit zien. Maar de verpakking vind ik nogal cheap. Ten eerste kreeg ik de blush maar niet open, ik begreep het niet. Ik kwam er achter dat je het bovenste gedeelte kunt verschuiven en zo kreeg ik hem open. Het bovenste klepje is onder tussen ook al kapot. Dat is dus wel een minpuntje aan deze blush.


De kleur van de blush vind ik wel erg mooi, een mooie aanwezige kleur, maar niet te heftig. Er zit een klein beetje shimmer in, wat zorgt voor een gezonde glow.


Dit is een vloeibare highlighter van E.L.F dat verpakt zit in een tube. Ik vond het idee erg leuk en ik was dan ook zeer benieuwd..De verpakking is simpel, maar ziet er prima uit. Het is een kleien tube, maar er zit meer dan genoeg in. Je hebt van de highlighter maar je een heel klein beetje nodig. De highlighter heeft een oud roze kleur, met natuurlijk veel shimmer. Maar wanneer je het aanbrengt op je gezicht zie je de kleur niet terug, de shimmer daar in tegen wel! De highlighter voelt een klein beetje plakkerig, maar als je maar een klein beetje aanbrengt, vind ik dit verder niet erg. Op je gezicht trekt dit weg en voel je de highlighter niet meer zitten.


De blush is goed gepigmenteerd en voelt zacht aan. Ik ben hier best wel verbaasd over, ik vind hem erg fijn. De kleur is mooi en het product voelt fijn aan. De highlighter is echt pretty! Op de onderste foto zie je het effect van de highlighter, nu heb ik hier natuurlijk wel heel veel aan gebracht, maar de shimmer is echt super mooi.


Op boven staande foto's draag ik de highlighter op mijn jukbeenderen en daar onder de blush. Ik ben erg tevreden met het resultaat en beide producten bevallen me goed. De verpakking van de blush is echt een ramp, maar de blush zelf is van prima kwaliteit. De highlighter vind ik zelf ook erg prettig. Dit vind ik zeker een aanrader!

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Wauw, aangebracht zou je nooit zeggen dat het zulke goedkope producten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de geur van die highlighter zo verschrikkelijk! Ik vind beide producten verder wel fijn trouwens. Leuk review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat ziet het er mooi uit zeg, vooral de highlighter is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi ik denk dat ik er ook wat ga bestelllen samen met een vriendin ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je erg mooi zeg! Ik heb zelf de lichtste kleur blush, maar de kleur verdwijnt een beetje in mijn huidskleur helaas. Flushes moet Flushed zijn neem ik aan. :P Die kleur wil ik ook zeker nog een keer bestellen, maar was toen helaas niet op voorraad.
    De highlighter heb ik ook, super voor 1 euro! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me nog nooit echt verdiept in de 1 euro producten van elf, maar de highlighter ziet er wel heel erg mooi uit! Ik vind wel dat ze de verpakkingen mogen verbeteren. Bij mij zijn er ook al een aantal gebreken te zien bij de verpakkingen van ELF.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze lijken me wel heel erg fijn, ik heb echt nog nooit producten van elf geprobeerd eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie producten! Ik wil ook al erg lang iets bij ELF bestellen maar helaas zijn de verzendkosten wel hoog. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet je een crditcard hebben om te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was eerst niet zo enthousiast, maar toen ik het resultaat op je wangen zag dacht ik: Wauw, dat is toch wel heel mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.