vrijdag 20 mei 2011

The Body Shop White musk Blush


Voor moederdag gaf ik mijn mams een nieuwe Eau the toilette van The body shop, namelijk White musk Blush. Deze geur is afgeleid van de normale White musk van TBS, maar deze is net wat lichter en fruitiger. Overigens is deze limited edition en dus maar tijdelijk verkrijgbaar. Mijn moeder en ik hebben hem allebei getest en we zijn enthousiast!



White Musk Blush is een combinatie van sprankelende, fruitige akkoorden, verse bloemen en fluweelachtige muskus. Topnoten van bergamot, appel, kaneelbast, mandarijn en volvers fruit vermengen zich met een bloemig hart van wilde roos, fresia, perzik, wit viooltje en lelie. De basis van muskus, sandelhout, vanille en amber zorgt voor een sensueel parfum met een lichte, maar zeer lang houdende geur!

We vinden de geur inderdaad erg lekker fruitig en fris. Een perfecte geur voor het voorjaar en de zomer. Hij is vrij licht, maar toch lekker aanwezig. M'n moeder merkte wel dat ze af en toe moest bij spuiten. De White musk blush is lichter en fruitiger dan de normale White musk. Echt een heerlijke Eau the toilette, hij kost trouwens 15 euro voor 30 ml. Dat vinden we een heel prettig prijsje, voor zo'n heerlijke geur. De verpakking ziet er en lief en fris uit, past perfect bij de geur.



Ik kocht voor m'n moeder ook een bodylotion van White musk Blush. Deze heeft dezelfde geur als de Eau the toilette. De bodylotion is vrij vloeibaar en smeert goed uit. Hij trekt vrij snel in de huid en geeft een zacht gevoel. Een prettige bodylotion, dat is het zeker. Je betaald voor de bodylotion 12,50 voor 250 ml.


Over beide producten zijn m'n moeder en ik erg tevreden. De geur is lekker fris en fruitig, een goede geur voor deze tijd van het jaar. Je moet wel af en toe bij spuiten om de geur te blijven ruiken. Hij is lekker licht en goed draagbaar voor overdag. Als je de geur graag wilt hebben moet je er snel bij zijn, de geur is namelijk limited edition.

Liefs, Lotte (en moeder)


Psst! Later vandaag komt er nog een filmpje online!

8 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me heerlijk! Snel even een kijkje gaan nemen bij TBS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker fris, heerlijk voor de zomer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm klinkt lekker! Ik heb (nog) helemaal geen producten van The Bodyshop, moet toch maar eens verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben alleen al verliefd op het flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. white musk is mijn vaste luchtje :) . . . deze is trouwens ook erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeee, klinkt heerlijk! Ik ben erg benieuwd naar het geurtje, als ik in de Bodyshop ben ga ik zeker even ruiken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen ga ik even naar de stad, ga dan ook zeker even bij de bodyshop voor dit luchtje kijken ;D x

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.