zaterdag 21 mei 2011

Budget fashion tip! Topje van de Action


Gister was ik toevallig even bij de Action, mijn favoriete budget winkel. Ze verkopen er veel goedkope en leuke goodies. Je moet er wel echt tussen snuffelen, maar zo af en toe vind ik er wat. Zo vond ik gister een heel leuk topje van kant. Zelf kocht ik de witte kleur, maar hij was ook verkrijgbaar in het zwart, grijs en rood.



De prijs is echt super goedkoop, voor deze top betaal je maar 3 euro. Geen geld toch?! De top is van kant en hij is erg dun, hij is wel wat doorschijnend. Maar als je er gewoon een basic witte top onder draagt, staat het erg leuk.


En zo ziet hij er uit als je hem aan hebt. Het kant is op deze foto's is niet heel duidelijk te zien, maar dat komt ook omdat het allemaal wit is.

Ik vind het echt een leuk, kanten topje. En zoals ik hem hier boven draag, draag ik hem het liefst. Ik hoop dat jullie wat aan deze budget fashion tip hebben!

Liefs, Lotte

31 opmerkingen:

  1. oh leuk! ik ga binnenkort zeker even kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die kanten topjes van H&M zijn een stuk duurder. :O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een donkerblauwe top met kant van de New Yorker, draag er altijd wit onder, geeft echt een heel leuk effect.

    Je kan ook onder jou witte bijv. een grijs, zwart of zelfs een knalkleur doen, dan zie je het kant wat beter!

    But thanks voor de tip, 3 euro is geen geld voor zo'n shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo leuk! Ik ga straks eens naar de action!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel erg leuk!
    Jammer dat altijd alles al weg is bij deze action..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede tip, ik ga in andere stad naar school, (vlakbij) en daar heb je ook een action, dus daar ga ik binnenkort maar eventjes langs. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, bedankt voor de tip!
    Die ga ik binnenkort even halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er leuk uit! zeker voor het geld (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zoiets al in het zwart van de H&M, maar zag ze laatst inderdaad ook bij de Action! Erg leuk, voor dat geld kun je ze niet laten liggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag 'm laatst ook, maar niet gekocht, eigenlijk is 'ie best wel leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tijd om naar de Action te gaan dus! Ik wil ook graag die make-up houderbak die ze daar verkopen en zo'n kanten topje is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze wil ik ook hebben! :D Staat je echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die wou ik ook, maar hellaas was de kleur die ik wou er niet meer in mijn maat :(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. als ik hem tegen kom neem ik hem zowiezo mee! super leuk! ook leuk om met een gekleurd hemdje eronder te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tip! Hij staat je erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh leuk, ben er net gisteren geweest, maar heb ze niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk topje. Er zijn soms echt veel leuke goedkope spullen bij de action.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh, superleuk! Ik was van de week ook bij de Action en toen had ik van die leuke rokjes gekocht, ik heb dit topje niet gezien.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij staat je heel erg leuk!
    En ik hou echt van die kanten dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb jij een supermooi figuur!
    en leuke tip, ik ga zeker is kijken bij de action.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt heel leuk, moet zo toch naar Action dus ga meteen eventjes kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb hem net ook eventjes gehaald :D Ik ben er erg blij mee, super tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. door dit artikel heb ik hem nu ook gekocht :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.