woensdag 4 mei 2011

Catrice Absolute Eye Colour mono oogschaduws


De mono oogschaduws van Catrice zijn razend populair. Zelf heb ik er al een aantal en vandaag review ik drie nieuwe oogschaduws. Ik heb er drie nieuwe bij en vandaag lezen jullie hier mijn mening over. Het zijn drie totaal verschillende kleuren. Een prachtige zwarte met glitter (The captain of the black pearl), een shimmery roze (Gilbert's grapefruit) en een shimmery witte (I trust stardust).


De verpakking van de oogschaduws ziet er goed uit, een doorzichtig plastic doosje. Het doosje ziet er strak en netjes uit. Ook vind ik de kleuren er erg mooi uit zijn, handig dat de doosjes doorzichtig zijn, kun je de kleuren direct zien.


De pigmentatie van de oogschaduws is bijzonder goed. Vooral Captain of the black pearl is super mooi! De oogschaduw is echt pik zwart, zo'n goed gepigmenteerde zwarte oogschaduw kom je niet snel tegen. Links op de foto zie je Gilbert's grapefruit, een prachtig shimmery roze kleurtje. Hij is niet heel opvallend, maar wel heel mooi. De glans vind ik vooral erg mooi.
Rechts op de foto zie je I trust stardust, een witte shimmery kleur. Deze is heel mooi om als highlighter te gebruiken tijdens een feestje, hij shimmerd enorm!


De mono oogschaduws van Catrice zijn bij mij zeker favoriet. Ze hebben veel verschillende kleuren en ze zijn allemaal goed gepigmenteerd. Ook zijn ze erg zacht en kun je ze goed blenden. Voor de prijs hoef je ze ook niet te laten liggen, ze kosten per stuk 2,50. Ik wil het liefst alle kleuren, maar dat zou een beetje ver gaan. De bijzondere en unieke kleurtjes staan in ieder geval nog wel op mijn verlanglijstje.

Ik ben benieuwd of jullie ook ervaring hebben met de mono oogschaduws van Catrice en welke is jullie favoriet? Voor mij is dat The captain of the black pearl. Ik ben erg onder de indruk van de pigmentatie en de glitter is ook super mooi!

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. super mooie pigmentatie altijd :)
    ik hou alleen niet zo van die grote verpakkingen, daarom depot ik steeds deze opogschaduws de laatste tijd. heel makkelijk en ze zien er zo mooi uit in een Z-palette ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi inderdaad, en wat een pigmentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Captain Of The Black Pearl heb ik ook en ik vind hem erg mooi! Verder heb ik nog 3 of 4 kleurtjes en ik vind ze een voor een heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleurtjes! Ik vind die zwarte ook heel mooi, maar ik weet niet of ik snel zo'n donkere kleur zou gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Pinkfairy, Ja dat lijkt mij ook super handig! denk dat ik ook maar eens een Z-palette moet kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi! die zwarte vooral inderdaad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat roze kleurtje ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah, Captain is ook mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er mooi uit!
    Mijn favoriet is 'Go, Charlie Brown!'.
    Een mooie bruine kleur voor in de crease. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben echt zooo gek op deze oogschaduws :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben ook echt van plan om er nog meer in te slaan! ik heb een blauwe: dont drink and drive en één van de floralista lijn de matte roze. Die roze gebruik ik alleen als blush! maar ze werken heel fijn en het is een zacht poeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren, al valt het roze toch wel een beetje wittig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, zó mooi ik kijk mn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.