vrijdag 6 mei 2011

Diamond cosmetics nailpolish


Diamonds cosmetics is een nagellak merk waar ik erg tevreden over ben. Al eerder kocht ik een lakje van dit merk, hier was ik erg tevreden over. Daarom kocht ik weer twee andere kleuren, vandaag kunnen jullie mijn review lezen.
De nagellakjes kun je op dit moment met 25% korting bij Boozyshop kopen. Daar kosten ze nu 2,96 per lakje. Lees verder voor meer informatie en foto's.



Dit zijn de lakjes van Diamonds cosmetics die ik kocht. De grijs/bruine lak met glittertjes heet Chainmail Charm. De koraal kleurige lak heet Calypso.
Ik had op internet swatches gezien van deze lakjes en hier was ik erg enthousiast over, daarom besloot ik ze zelf ook te kopen. De verpakking van de flesjes ziet er prima uit. Glazen, vierkante flesjes met een grijze dop. In het flesje zit 12,6 ml nagellak.


Chainmail Charm is erg bijzonder lakje. Het is een grijs/bruine lak met heel veel kleine glittertjes. De glittertjes zitten in de lak verwerkt en zijn super klein, je voelt ze niet op je nagels. Heel apart! De lak bevat heel veel mini glittertjes in verschillende kleuren, verder bevat de lak een erg mooie glans. Bij deze lak heb je geen topcoat meer nodig, omdat de glans van de lak zelf al prachtig is. Hij dekt in twee laagjes perfect. Ik vind dit een heel bijzonder en uniek lakje, een goede aanvulling op mijn stash.


Calypso is voor mij het perfectie koraal kleurtje. De kleur neigt naar roze,
oranje en rood, heel bijzonder! Hij is helemaal creamy en dekt ook in twee laagjes. Ik vind dit een heel mooi en fris kleurtje voor de zomer. Perfect voor op je teennagels, bij een paar leuke slippertjes. Ook dit lakje bevat van zichzelf al een mooie glans.

De nagellakjes van Diamond cosmetics zijn van goede kwaliteit. Ze dekken in twee laagjes, ze zijn er in unieke kleurtjes, blijven goed zitten en drogen snel op. De prijs is in vergelijking met de kwaliteit erg laag. Jullie hebben het al door, ik ben zeker fan van deze lakjes.

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Ik ben ook gek op Diamond Cosmetics :)
    Je hebt mooie kleurtjes gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allebei hele leuke kleurtjes! maar je lakt echt heel ver van je nagelriemen af! dat zou nog wel wat minder kunnen, want dan lijken je nagels ook wat langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleurtje terwijl ik eigenlijk nooit van glitters hou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt twee héél mooie kleurtjes!
    Het perfecte koraal en een speciaal bruin-grijs kleurtje. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik binnenkort ook eens wat van dit merk bestel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb de zwarte ook, maar hij viel toch een beetje tegen

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.