woensdag 25 mei 2011

Digitaal geshopt bij Sans!


Sans online is één van mijn favoriete webshops als het om kleding gaat. De kleding is erg leuk en wordt dagelijks aan gevuld, de prijzen zijn naar mijn idee betaalbaar, de levering is erg snel en ze bieden heel veel kleding aan. Ook kun je er terecht voor leuke accessoires! Ik heb een paar dagen terug wat leuke dingen besteld, die ik jullie toch nog even wilde laten zien.
Ik kocht een creme kleurige blazer van Vero Moda met schouder vullingen, ik vind hem zelf erg stoer en de kleur is prachtig. Verder kocht ik nog een jurkje van Garcia. Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik mijn andere jurkje (voor de bruiloft van morgen) wel aan wil. Ik voel me er toch niet helemaal happy in en dat vind ik zelf wel erg belangrijk. Dit nieuwe jurkje zit als of ´ie voor mij gemaakt is en sluit erg mooi aan. Tot slot kocht ik nog een ketting van Pieces met een grote vlinder, so cute!

Hebben jullie nog nieuwe items gescoord de laatste tijd?

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Ik vind alle drie de dingen er leuk die je gekocht hebt! Vooral de blazer, nice! :D
    Ik hou van online shoppen, maar heb nog nooit wat bij Sans online gekocht. Ga er toch eens wat vaker rondsnuffelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sans heeft echt zulke leuke kleding, gelukkig kan ik er zo natoe. Ik vind dat altijd wel handig, ik ben er binnen 5 á 10 min :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blazer en ketting vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik shop best wel vaak bij Sans-online, ze hebben echt hele leuke kleding! Kreeg vandaag toevallig weer een pakketje binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze alle drie heel erg leuk! Ik ben vooral van het online shoppen bij de h&m, en asos etc. Sans kende ik eerlijk gezegd nog niet, misschien toch de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh, super leuke spulletjes! Vooral dat jurkje en die ketting, die zou ik zelf ook zo kopen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jurkje is mooi!
    Heel veel plezier morgen bij de bruiloft! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh, alles is leuk wat je hebt gekocht, haha :D Veel plezier ermee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spullen, dat jurkje is cute. Is het een duur jurkje?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.