zaterdag 7 mei 2011

Essence Rock chick's palette


In de You rock collectie van Essence zit een heel leuk palette, namelijk het Rock chick's palette. In dit pallet zitten 6 kleuren oogschaduw, een oogschaduw kwastje en een oogpotloodje. Het palette kostte maar 4 euro, een fijn prijsje! Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van dit palette, daarom kocht ik hem om uit te testen.

Ik vind de verpakking erg leuk, heel origineel bedacht! Je kunt zien dat hier extra aandacht aan besteed is. Het palette is van karton, dit kan na een tijdje wel beschadigen. Als je het palette open maakt, zie je boven aan een spiegeltje en onder de oogschaduw. Het palette sluit met een magneet sluiting.


Op de achterkant van het palette staat heel leuk beschreven hoe je de oogschaduw kunt aanbrengen. Leuk voor meiden die dit nog lastig vinden. Handig ook dat er plaatjes bij staan, dit maakt het allemaal wel duidelijk.



En dit zie je als je het palette opent. Ik was blij verrast, wat een leuke kleurtjes! Er zitten pastel kleurtjes in, maar ook donkere kleuren voor in de crease. Je kunt de kleuren ook goed met elkaar combineren, ziet er zeker mooi uit! Alle kleuren bevatten een klein beetje shimmer.


In het midden van het palette zie je een zwart oogpotlood zitten, die trouwens erg fijn is. Hij is mooi diep zwart en lekker zacht. Verder zit er nog een oogschaduw kwastje bij, met aan de ene kant een spons aplicator en aan de andere kant een kwastje met synthetische haartjes. Goed dat er nu een kwastje bij zit met haartjes.


De pigmentatie van het palette is mwa.. Ik ben niet echt onder de indruk. De pigmentatie valt me wel wat tegen, vooral de roze, lila en taupe kleurtjes.
De donker bruine, de crème kleurige en de blauwe vind ik nog wel oke. Ik heb de oogschaduw zonder oogschaduwbasis aangebracht, dus misschien maakt dit ook nog wat verschil. Ik ga er binnenkort wel even een ooglook mee maken, om te kijken hoe de kleuren dan over komen.

Ik vind het een leuk palette. Het palette ziet er goed en leuk uit, handig dat er een kwastje en een oogpotlood bij zit. De kleuren oogschaduw zijn erg leuk en goed met elkaar te combineren. Hele draagbare kleurtjes. De pigmentatie van de oogschaduw valt me wel wat tegen.

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Leuk palette, maar jammer van de pigmentatie. Mag wel wat meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de pigmentatie zo slecht is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wel leuk uit, maar door de redelijk slechte pigmentatie haal ik hem toch maar niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er niet zo wild van, heb het laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er al meer reviews over gezien en vind inderdaad de pigmentatie heel erg tegenvallen. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleurtjes vind ik echt geweldig, maar omdat ik de pigmentatie zo vond tegenvallen heb ik hem maar niet gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een leuk pallet, maar jammer dat de pigmentatie niet zo goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er ook mee in m´n handen gestaan, ik had al wat andere productjes in m´n handen, en bedacht me toen ineens dat ik nog moederdag kaso´s moest kopen, dus heb ik m niet gekocht! ;S misschien ga ik m nog kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als ik dit soort palletjes in de winkel zie en ik doe hem open zie ik eigenlijk al gelijk voor mijn gevoel dat er weinig pigment inzit. Ik word er nooit warm of koud van eigenlijk. Die lipstain is wel echt heel leuk uit deze collecte :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm.. nee deze sla ik persoonlijk over, maar bedankt voor je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zal deze denk ik niet echt kopen en tja voor die prijs kan je ook wel verwachten dat het niet zo'n goeie pigmentatie is.
    Maar thx voor review

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.