woensdag 11 mei 2011

Grote ringen van de H&M

Grote ringen zijn hip en bij de H&M verkopen ze veel leuke exemplaren. Bovenstaande ringen komen allemaal van de H&M en ik vind ze super leuk! Check de ring rechts onder, met de kristalachtige steen. Hoe groter de ring, hoe beter! Ik vind de vintage ringen links onder ook erg mooi, heel romantisch.

Ik heb zelf het probleem dat ik hele kleine vingers heb, ik heb ring maat 14/15, wat er op neer komt dat ik altijd bij de kinder ringetjes moet kijken. Nou nee dus, ik laat ze meestal verstellen. Maar ringen die je sowieso al kunt verstellen, zijn al helemaal ideaal.
De ringen bij de H&M kosten ongeveer 5 euro per stuk en dat vind ik een fijn prijsje voor zo'n gave ring.


Ik heb zelf een grote ring, met een enorme witte steen. Deze kon ik gelukkig zelf verstellen en ik draag hem met veel plezier. Deze ring komt van www.bubbawithglasses.nl.

Dragen jullie graag grote ringen en welke is jullie favoriet?

Liefs, Lotte

21 opmerkingen:

  1. wat heb jij dunne vingers dan!
    zo ziet er niet uit op de foto!
    Wel naar voor je!, bij de primark hebben ze wel echt héééle kleine ringetjes!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik heb zelf een ring met een groote bronzen roos van pieces echt vet de ringen zijn daar in s m en l handig want ik heb dikke kleine vingers ook moeilijk vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag ik vragen hoe jij jouw ringmaat weet? ik zou dit zelf ook heel graag willen weten, zodat ik niet per sé hoef te passen om te weten of het in de buurt van mijn maat komt. ik wil heel graag een grote bloemen of vlinderring.
    liefs,
    Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak mijn (grote) ringen vaak zelf! Ik koop verstelbare basisringen bij pipoos (4 voor een euro) en plak er dan verschillende dingen op. Bijvoorbeeld een steen, een strik van stof, of een ovaal bolletje fimo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Maaike, wat een leuk idee zeg! Dit ga ik denk ik ook een keertje doen :D Bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Romy, je kunt je ringmaat bij de juwelier laten op meten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die rechtsonder heb ik in de winkel gezien en die vond ik echt té lomp. De rest vind ik wel leuk en die jij hebt ook! :D Ik hou wel van een beetje too much en/of opvallende accessoires. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik zag trouwens net de poll op Girlscene, en ik denk niet dat jij je veel zorgen hoeft te maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb die bovenste ring met de blauwe steen, maar dan in een soort crème kleur. Erg mooi. Ik ben ook gek op grote ringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt! ik vroeg het me al af of dat mogelijk was! dan ga ik dat een keer laten doen! straks ging ik dat vragen, bestaat dat helemaal niet, stel je voor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke ringen! Ik vind grote ringen ook erg leuk. Helaas begin ik de laatste tijd erg last te krijgen aan m'n vingers na een dag een "neppe" ring gedragen te hebben, dus zal toch wat duurdere ringen aan moeten gaan schaffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke ring, die van het plaatje vind ik ook allemaal erg leuk behalve die rechtstonder met die grote steen die vind ik echt afschuwelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke ringen allemaal :) Momenteel heb ik twee favorieten en dat is er eentje van River Island die een grote luipaard hoofd erop heeft en dan nog eentje van Capricci waar een walvis op zit ;-) Love them :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb een ring via internet gekocht die ik erg veel draag:
    http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/madebycaro/article12416707.jpg < dit is een linkje naar de ring.
    xx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. H&M heeft gorgeous ringen! Tsja hoe groter hoe beter toch ;) Ik hou van grote ringen. Bij de Action hebben ze ook grote ringen in 3 verschillende kleuren, leuke tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoe groter hoe beter inderdaad! ik heb hetzelfde probleem, maar laat ze ook vaak verstellen. en wat heb je een mooie ring om op die foto! liefs,
    ps. wel nagellakje heb je op, erg mooi kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou van grote ringen!
    Bij de SIX hadden ze laatst ook veel ringen in de aanbieding, toen heb ik nog een mooie gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.