zondag 29 mei 2011

H&M mini lipglossjes


In mijn H&M shoplogje konden jullie al zien dat ik een een setje met kleine lipglossjes had gekocht, voor maar 1,95. Ik vewachte er eigenlijk niet zo veel van, maar stiekem vind ik ze heel fijn! Daarom voor jullie een review van dit setje. Het zijn alle drie sheer lipglossjes, ze zijn dus vrij neutraal, maar bevatten wel een mooie shimmer.


Dit zijn de drie lipglossjes die in het setje zitten. Elke lipgloss bevat 3 ml product, dat is erg weinig, maar het zijn dus mini verpakkingen. Er zitten drie verschillende kleuren in, een roze, een nude kleurige en een doorzichtige met glitter.


Ziet dit er niet schattig uit?! Het lipglossje heeft een sponsaplicator, hiermee breng je het product aan op je lippen.


De swatches, van links naar rechts: Roze, nude en doorzichtig met glitter. Zoals ik al zei zijn de glossjes erg sheer en bevatten niet veel pigment. Maar ik vind ze wel erg prettig werken. Ze plakken haast niet en blijven goed zitten. De gloss voelt fijn aan op mijn lippen.




Hier draag ik de glossjes op mijn lippen. Van boven naar beneden zie je weer: Roze, nude en doorzichtig met glitter. De nude en de doorzichtige zijn mijn favoriet, ik heb ze al een aantal keren op gehad!


Ik vind het erg fijne lipglossjes en leuk ook dat het van die kleine verpakkingen zijn. Je kunt ze makkelijk ergens mee naar toe nemen en ze zijn ook leuk om cadeau te doen. Het prijsje is natuurlijk ook erg aantrekkelijk, voor nog geen twee euro heb je al zo'n leuk setje.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. leuk setje! lekker cheap en handig zodat je 't overal mee kan nemen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er goed uit! Ik vind dit ook erg leuk om cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Helaas heeft onze h&m geen beauty producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nude kleur staat je echt heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt schattig, ik wilde ze ook kopen maar het het op het laatste moment niet meer gedaan :P Geen idee waarom niet eigelijk.
    Het ligt misschien aan mij hoor maar het lijkt bij de 2e en 3e close up foto dat je een gigantische druppel lipgloss aan je onderlip hebt hangen?? Haha sorry niet raar bedoeld ofzo hoor :P Maar dat viel me even op..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, maar ik zou ze zelf niet heel snel kopen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit! Ik vind het formaat ook zo schattig! Ik zou ze zelf alleen niet zo snel kopen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.