dinsdag 24 mei 2011

H&M nagellakjes


Bij de H&M verkopen ze hele fijne nagellakjes. Ze hebben leuke kleurtjes, zijn goedkoop en lakken erg prettig. Ik heb er al een aantal in mijn stash en vorige week kocht ik er weer drie bij. Ik koos voor drie kleurtjes, die ik allemaal erg mooi vind. De blauwe lak is de kleur Pepermint Fusion. De roze lak is de kleur Minnie en de paarse I love candy. Lees verder voor mijn review en foto's.




Ik zag bij de H&M aardig wat nieuwe nagellak kleurtjes staan, maar deze drie sprongen er echt voor mij uit. De Perpermint Fusion stond al een hele tijd op mijn wishlist, elke keer als ik in de H&M liep wilde ik hem kopen, maar deed ik het telkens niet. Maar nu heb ik hem dan eindelijk toch. De I love candy is een schattig, paars kleurtje. Minnie nam ik vooral om de lieve verpakking, maar het kleurtje is ook cute.


Ik ga beginnen met Minnie. Dit lieve roze kleurtje is perfect voor de zomer. Hij is helemaal creamy en lakt erg prettig. Hij dekt in twee laagjes en hij droogt vrij snel op. In het flesje zit 13 ml nagellak en dat is aardig wat. Ik vind het een lief en leuk lakje voor de zomer, ook leuk op je teennagels!


Perpermint Fusion is een heel mooi, licht blauw lakje met licht blauwe shimmer. Dit kleurtje vind ik onwijs mooi, vooral de shimmer is prachtig! Dit kleurtje zat nog niet in stash en daarom ben ik er ook zo blij mee. Ik heb dit lakje al meerdere keren achter elkaar gedragen en dat zegt heel wat. Op de bovenste foto heb ik geen flits gebruikt en op de onderste wel. Dit laat vooral zien hoe mooi de shimmer in het lakje is. Hij dekt trouwens prima in twee laagjes en er zit 9 ml nagellak in.


I Love candy is een paars lakje, ook met heel veel shimmer. De shimmer die er in zit lijkt een beetje blauw, dit geeft een mooi effect in het zonlicht. Het is een lakje van Hello Kitty en dat maakt het flesje extra schattig. Ik vind het een mooie paarse kleur, ééntje die ik nog niet had. Hij lakt erg fijn en dekt in twee laagjes. Er zit 11 ml nagellak in het flesje. De onderste foto is weer met een flits genomen.

De nagellakjes van de H&M, I love them! Ze lakken prettig, er zijn leuke kleurtjes verkrijgbaar, kosten niet veel (hooguit vier euro) en ze dekken in twee laagjes perfect. Hebben jullie ook lakjes van de H&M en wat is jullie favoriet?

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes! Ik heb maar drie lakjes van de H&M, allemaal al erg oud. De kwaliteit daarvan vond ik minder. Maar Peppermint Fusion ga ik voor rondkijken, super mooi kleurtje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die blauwe is wel erg mooi! De paarse HK-lak heb ik ook :D Leuk istie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleurtjes!
    Het blauwe en roze lakje gaan op mijn wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleurtjes, die minimouse lakjes zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er zelf 2 een roze en een bruine.
    Maar die gebruik ik niet heel vaak, en ze zijn best oud.
    Die jij hebt vind ik wel erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah ik wil het Minnie en het Hello Kitty lakjes, wat een leuke kleurtjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lakjes, en schattige flesjes(verpakking)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb een grijze en soort huidskleur en daarvan is alleen de grijze erg leuk. die blauwe ga ik ook zoeken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik vind de roze minnie mouse lak het leukste. Ook het potje vind ik echt zo super schattig! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.