maandag 16 mei 2011

I wish.. Urban Decay, Sigma, Too faced, MAC..


Het is weer tijd voor een beautywishlist. Er zijn zoveel dingen waar ik mijn zinnen op heb gezet en deze heb ik even op een rijtje neer gezet. Ik kan echt weg zwijmelen bij al deze mooie producten. Als ik nou eens een geldboom had gehad ;) Nee hoor, dan was het ook helemaal niet leuk meer. Nu spaar ik echt voor een mooi beautyproduct en wanneer ik het dan koop.. Dan voel mij de gelukkigste vrouw op aarde. Voor heel eventjes dan, hihi. Lees snel verder om mijn beautywishlist te bekijken.

*zucht* Doe mij die maar!

Op mijn wishlist zien jullie een aantal prachtige kwasten van Sigma. Ik heb nog geen enkele kwast van Sigma, maar ik hoor er veel goede dingen over. Ik zou graag wat kwasten willen proberen. Verder wil ik héél graag het Naked pallet van Urban Decay. Nu Urban Decay ook in Nederland te koop is, moet dit misschien nog een keertje lukken. Van MAC wil ik heel graag nog een blush en een paintpot proberen. En dan nog zo'n product wat ik zo graag wil hebben, een Too faced pallet. Het liefst het natural eye pallet. Deze ziet er prachtig uit! Tot slot zou ik heel graag een aantal OCC lip tar's willen hebben. Dit lijkt me zo'n leuk product.

Ik heb nog geen idee welk product ik als eerste wil gaan kopen. Wat vinden julie? En wat staat er boven aan jullie beautywishlist?

Liefs, Lotte

22 opmerkingen:

  1. ik zou wel graag een matte highlighter van mac willen hebben :)
    enn
    een grote kabukikwast, maar ik heb al een mooie van elf gezien, dus dat komt wel goed!
    misschien mettertijd nog een 88 palette (heb al de shimmer en matte)

    eigenlijk heb ik niet zo'n wishlist, al ziet die van jou er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het naked palette staat ook zeker hoog op mijn wishlist! Maar stiekem is hij toch wel prijzig en heb ik al veel nude kleurtjes, maar toch ga ik hem ooit aanschaffen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het naked pallete en het amon pallette wil ik nog heel graag en een kwastensest van Sigma [travel kit en make me crazy kit]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja die naked pallet wil ik ook nog super graag :)
    ik heb de complete kit met 12 kwasten van sigma wel duur meer ik vind de kwasten wel super fijn alleen de grote poeder kwast haart wel veel vind ik :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oja ik ben trouwens heel erg benieuwd naar de occ lip tar die kende ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeeh al die dingetjes zou ik ook best willen hoor!


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie producten! Ik heb nog helemaal niks van MAC. Maar ik zou graag een keer een blush willen en me dan echt goed laten adviseren bij MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil heel graag het naked pallet! Ik hoor er zoveel goeds over! En ik wil nog wat Mac kwasten...maar ik heb het op een 'stop' gezet nadat ik mijn bankrekening gisteren bekeek...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het Two Faced Natural Eye Palette ook en deze is echt geweldig! Het naked palette staat ook al enige tijd op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat Naked palletje vind ik zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je voor een painpot gaat dan is painterly een aanrader! Ik ben echt weg van die. Het nakedpalette is heel fijn <3 een van mn favo palettes! De oogschaduwkwasten van Sigma zijn wel fijn, over de gezichtskwasten ben ik niet zo tevreden, die laten heel veel haren los..

    Leuke wishlisht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die natural eye palette heb ik afgelopen donderdag gekocht bij sephora met 25% korting!

    Ben er zo blij mee!

    Leuke wishlist, Wil ook nog graag sigma kwasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil de beide palettes ook graag hebben! Ik vind ze alleen zo duur, maar als ik er voor sta te kwijlen, dan heb ik mijzelf zo omgepraat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De dingen die je op je wishlist heb, komen aardig overeen met mijn wishlist, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice wishlist, die mac producten zijn ook bij mij erg in trek!!

    boven aan mijn wishlist staan een goed en professioneel kwasten set, ik wil zo een kwasten met varkenshaartjes, die moeten super goed zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb het too faced on stage palette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind het too faced palette wel wat voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een leuke wishlist! Het Naked palet kost wel een centje, maar hij is het zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil heel graag een perfect licht nude lakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou eigenlijk ook heel graag het naked palette maar toen ik hem in Den haag zag liggen vond ik hem toch een beetje duur..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de oogschaduw 'blanc type' van mac kan perfect als matte highlight worden gebruikt. het is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.