vrijdag 27 mei 2011

Ik ben de nieuwe beautyblogger van Girlscene!




De meiden die mij op Twitter volgen hebben het waarschijnlijk al gelezen, ik ben de nieuwe beautyblogger van Girlscene geworden!
Een paar maanden geleden maakte ik een filmpje en deed ik mee aan de 'auditie'. Na een tijdje hoorde ik dat ik bij de laatste vijf zat. Weer wat later hoorde ik dat ik bij de drie finalisten zat. En gister hoorde ik, dat ik uiteindelijk heb gewonnen!

Ik sprong een gat in de lucht toen ik het las, ik ben hier echt enorm blij mee. Binnenkort mag ik bij de redactie van Girlscene langs komen om het te vieren en wat dingen te bespreken. Ik kijk er enorm naar uit!

Liefs, Lotte



Mijn tweede filmpje voor Girlscene

28 opmerkingen:

  1. Super leuk Lotte!
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Lotte, je gaat het vast heel goed doen!=)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Echt heel leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, echt super leuk dat je gewonnen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja super leuk! Ik heb op je gestemd en ben blij dat je gewonnen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist het wel! Echt superleuk, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeeeerd! Ik dacht wel dat je zou winnen :) Heel veel succes, je gaat het goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had je op twitter al gefeliciteerd, maar dan nog even een keer op je site. Lotte van harte gefeliciteerd. Je bent de verdiende winnares! Veel plezier met het bloggen, bij Girlscene!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor je Lotte! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HEEEEEEEEEEL erg gefeliciteerd!
    Ik wist dat je het graag wou, en je gaat er vast veel plezier aan beleven!
    Veel succes je gaat het vast goed doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Lotte! :D Wat superleuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, echt super! Gefeliciteerd! Echt super cool, veel succes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!! Ben echt super blij voor je en kan niet wachten om je (ook) op girlscene te zien! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Las het op Twitter, nognaals gefeliciteerd en heel veel plezier daar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je op twitter al gefeliciteerd maar bij deze nogmaals :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk, nogmaals gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. van harte meid! wens je heel veel succes! alleen... ik vind de nagellak niet echt knal? of komt dat door het beeld?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.