dinsdag 17 mei 2011

MAC eye shadow in Star violet


Afgelopen zaterdag kocht ik in de Douglas in Utrecht een nieuwe oogschaduw van MAC. Ik stond te kijken bij de oogschaduws en deze kleur sprong er voor mij direct uit. Ik koos voor de kleur Star violet, een aubergine/bruin/paarse kleur. Ik in de kleur echt prachtig, mooi om te gebruiken in je crease of voor smokey eyes. De finish van de oogschaduw is veluxe pearl.


De verpakking van de oogschaduw, is zoals we dat gewend zijn van MAC. Een strak zwart, rond doosje, met doorzichtig plastic in de dop. Hierdoor kun je de kleur van de oogschaduw goed zien. Er zit 1,3 gram oogschaduw in, deze hoeveelheid zit in alle oogschaduws van MAC.


De kleur van de oogschaduw is echt prachtig. Ik vind het meer een aubergine kleur, er zit paars en bruin in. Een heel bijzonder kleurtje die nog niet in mijn stash te vinden was. De finish is ook erg mooi, een klein beetje shimmer en veel glans. De structuur van de oogschaduw is enorm zacht, je kunt de oogschaduw goed blenden.


Op de swatch zie je hoe mooi de oogschaduw is, vooral de glans die in de oogschuw zit, vind ik prachtig. Ik zal de oogschaduw vooral gebruiken in mijn crease, maar hij is ook geschikt voor een smokey eye. Ik denk dat hem het liefst zal combineren met bruin tinten, de kleur zal dan het best tot zijn recht komen. De oogschaduws van MAC kosten 15 euro. Redelijk wat geld voor één oogschaduw, maar ik vind hem dat zeker waard!

Willen jullie graag een ooglook met Star violet zien?

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje, goed gepigmenteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje :) Ik zou wel een ooglook willen zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, een ooglook lijkt me leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Deze kleur is echt heel erg mooi, ook echt wat voor mij. Misschien dat ik die ook een keer ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur, en het lijkt me erg leuk om hier een ooglook mee te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur! Ik ben erg benieuwd hoe je deze oogschaduw, in een ooglook combineert!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit soort cranberry-achtige kleuren mooi, maar altijd erg lastig te combineren en ik ben bang voor het huilogen effect. Ik zou daarom graag een look ermee zien voor wat inspiratie ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi pigment heeft het kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw wat een mooi kleurtje. Ik heb nog geen mac producten. Ik vind de prijzen voor mij te duur. Maar dit kleurtje, wat je niet veel ziet, zou ik wel willen kopen. Ik zou bijvoorbeeld alleen iets kopen van Mac wat je niet zo snel bij andere merken zult vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een PRACHTIG kleurtje! Dat is echt iets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, mooie kleur! En veel pigment en mooi glansje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.