maandag 2 mei 2011

Maxfactor lipfinity lasting lip tint


Lipstains zijn lipproducten die een langere tijd op je lippen blijven zitten en als het ware in je lippen trekken. Veel merken komen met dit nieuwe product, zo ook Maxfactor. Dit is de eerste lipstain die ik test, dus ik ben erg benieuwd naar het effect. De lipstain van Maxfactor kost 11,99 en is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen. Hij beloofd de gehele dag op zijn plek te blijven, zelfs tijdens het eten en het drinken. Ik ben benieuwd!


Maxfactor heeft de lipfinity lasting lip tint uitgebracht, een lipstick in vorm van een stift. Ik vind het wel een grappig idee, het lijkt echt op zo'n viltstift! Er zijn acht verschillende kleuren verkrijgbaar; Pink Princess, Berry Burst, Nice ‘n Nude, Latte, Passion Red, Marsmallow, Mystical Mauve en Royal Plum. Ik heb de kleur Royal plum voor jullie getest, een dieprode lipstain.


De lip tint is heel gemakkelijk aan te brengen met de stift, dit vind ik een groot plus punt. De kleur is ook prachtig, een dieprode kleur, I love it!
De lip tint is gemaakt op waterbasis en trekt als het ware in je lippen. Hier onder volgen de swatches.


De lip tint trekt erg snel in je lippen en daarbij ook in de lijntjes, dus zorg er wel voor dat je de stift in één keer goed aan brengt. De geur en de smaak van de lip tint vind ik niet prettig, erg chemisch. Verder vind ik het product ook niet prettig aan voelen op mijn lippen, maar dit is misschien wel persoonlijk.
Hij blijft in ieder geval wel lang zitten, dat is iets wat zeker is. Misschien geen hele dag, maar zeker wel 4 uur! Dat vind ik erg lang en handig wanneer je geen zin hebt om je lippen steeds bij te werken.
De lip tint is ook handig als basis onder je lipstick, dit zorgt er voor dat je lipstick langer en goed blijft zitten. Dit heb ik gedaan op de foto hier boven, rechts onder.

Hier draag ik de Lipfinity lasting lip tint + lipstick van Catrice

Ik vind de Lipfinity lasting lip tint een erg leuk en handig product. Maar ik denk niet dat ik het vaak zal dragen. Ik vind het product niet fijn aan voelen op mijn lippen en de geur/smaak is niet prettig, doe mij maar een lipgloss of lipstick. Maar ik vind hem wel handig om als basis te gebruiken. Mijn zusje vind hem daar in tegen wel heel fijn en mooi, dus het ligt ook een beetje aan je persoonlijke voorkeuren.

Hebben jullie al eens een lipstain gebruikt en wat vind jij van dit product?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Staat je mooi!
    Ik ben er wel benieuwd naar. Misschien moet ik hem binnenkort toch nog maar eens aanschaffen (:
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het staat je heel erg mooi :)
    ik heb hem zelf ook maar vind hem niet zo fijn want ik vind het lastig aanbrengen en het smaakt behoorlijk vies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt fijn als je een foto hebt met de lipstick/lipgloss op je mond! Dan zie je de kleur veel beter! Leuke kleur trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is je gezicht een beetje vettig aan t worden? Ik heb daar nu ook heel erg last van terwijl mijn huid normaal gesproken gemengd is, wangen heel droog en tzone vet..maar nu is alles opeens vet:S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem, ja klopt heel vreemd is dat! Ik heb normaal een extreem droge huid en nu opeens... Ik snap het niet, maar ik kan het wel mooi wat andere producten uit testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die kleur staat je wel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een lip tint van de LE van Essence en die bevalt me totaal niet! Maar deze ziet er een stuk beter/mooier uit! Dekt ook mooi je hele lippen, dat doet die van Essence dus niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.