dinsdag 3 mei 2011

Mijn favoriete kledingmerken, top 3


Je kent het vast wel, je gaat een dagje shoppen om nieuwe dingen te kopen, maar uiteindelijk kom je altijd bij dezelfde (favoriete) winkels terecht. Ikzelf heb dat regelmatig, ik heb gewoon mijn favoriete winkels waar ik graag kom en graag mijn kleding koop. In dit artikel wil ik jullie vertellen wat mijn favoriete kledingmerken en winkels zijn en waarom.

Om te beginnen de Zara. Nog niet heel lang geleden ontdekte ik de Zara en ik was direct verliefd, precies mijn smaak kleding. Bij Zara verkopen ze mooie klassieke kleding stukken, zoals mooie broeken en blazers. Maar ook voor t-shirts met leuke printjes kun je bij de Zara goed slagen. Net als blousejes met bloemen, vestjes en jeans. Ik ben gewoon gek op de winkel! Als ik binnen kom wil ik direct van alles pakken en ik kijk er altijd mijn ogen uit. Heerlijke winkel. De prijs kwaliteit vind ik ook goed in evenwicht, de kleding is van goede kwaliteit. De kleding van Zara kun je ook online kopen, via www.zara.com

Vila is ook een merk waar ik best wel wat kleding van heb. Ik vind vooral de basics van dit merk heel prettig. De bloemen jurkjes en shirtjes vind ik erg schattig, zelf heb ik een leuk t-shirt met bloemetjes van Vila. Ook verkopen ze mooie, nette blousejes. Een leuk merk, waar je niet veel voor betaald. De kleding van Vila kun je ook online kopen, via www.sans-online.nl

En tot slot een merk waar veel meiden in lopen, Vero moda. Ik weet dat dit een erg veel voorkomend merk is, maar toch hoort hij bij mijn top 3. Ik heb veel kledingstukken van Vero moda en hier ben ik erg tevreden over. Leuke tuniekjes, lange topjes, treggings, jasjes en vestjes. Vero moda is een merk dat zich richt op de mode van nu en veel meiden vinden dit merk ook leuk. Vero moda verkoopt kleding die niet duur is en dat maakt het ook aantrekkelijk. In elke stad zit wel een winkel die Vero moda verkoopt, dit maakt het wel dat je vaker iemand tegen komt met dezelfde kleding. De kleding van Vero moda kun je ook online kopen, via www.sans-online.nl

Dit was mijn top 3 van mijn favoriete kleding merken. Het zijn merken met kleding, die allemaal een beetje dezelfde kledingstijl verkopen. Vrouwelijk, netjes, klassieke kleding stukken, jurkjes en mooie broeken. De kleding is betaalbaar en dat maakt het ook dat ik wat vaker van deze merken kleding kan kopen.

Laat me weten wat jou favoriete kleding winels en merken zijn, wat is jouw top 3?

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Jou merken zijn ook een beetje mijn favoorieten!
    Ik zou alleen ipv Zara de H&M kiezen.
    Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik slaag regelmatig bij de (lady) sting. Ik loop veel in vero moda en garcia. Broeken haal ik meestal bij de Jeans centre. Merken als ltb en garcia vind ik erg fijn en zeker voor die prijs. Online bij de wehkamp haal ik il dolce als merk voor broeken.
    H&m haal ik ook wel af en toe wat basics maar het is maar net in welke stad ik ben. Zara heb ik nog nooit wat gekocht, de winkel in Den Bosch vind ik er niet zo prettig uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn top 3:

    Charles vogele : Casablanca..
    lekker divers en leuk te combineren voor verschillende gelegenheden!

    Veromoda/only: kom er al jaren en ze hebben veel leuke dingen!

    h&m: bij h&m kan ik meestal wel goed slagen voor een leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze merken vind ik alle drie ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik koop meestal mijn kleding bij The (Lady) Sting, aangezien ik best wel veel van afwisseling hou van felle kleuren en neutrale kleuren, zegmaar. En ik koop altijd mijn broeken bij De Rode Winkel. En ik vind het ook altijd nog wel leuk om bij de Only naar binnen te gaan =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind bij Zara altijd vanalles, tot ik in de paskamer sta, de kleren passen me nooit goed dus dat heb ik opgegeven. Ik koop wel vaker bij Mexx en Esprit en ook wel bij H&M en Vero Moda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke top 3!
    Ik haal het vaak bij de: H&M, Only en Fiftysix (merken)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga heel graag naar de Esprit, daar heb ik de meeste kleren van denk ik, Only vind ik ook zeer leuk, ik ga zelden naar de H&M eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. only
    vero moda
    h&m
    en jensmode
    hier kan ik geen top 3 van maken! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ook de Vero Moda, de H&M toch ook wel en dan of de BOA C Exclusive, maar de Only vind ik soms ook erg leuke dingen. Jeetje een top 3.. nee dat red ik niet haha

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.