maandag 23 mei 2011

Mijn make-up kastje


Vandaag wil ik jullie een kijkje laten nemen in mijn make-up kastje. Eens in de zoveel tijd ruim ik mijn kastje op, deel ik alles anders in en veranderd mijn 'every day' bakje. Gister was het weer tijd om alles flink op te ruimen en uit te zoeken. Ik bedacht me dat het misschien wel leuk was, om mijn make-up kastje aan jullie te laten zien. Enjoy!


Dit is het kastje waar ik al mijn make-up en verzorgings producten in bewaar. Het kastje komt van de Ikea en ik vind hem zelf erg handig. Hij bestaat uit drie grote lades, waar enorm veel in kan. Boven op mijn kastje staan mijn kwasten, mijn every day bakje en nog wat andere losse producten.



Dit is mijn every day bakje, hier in zitten al mijn producten die ik bijna dagelijks wel gebruik. Het bakje komt van de Action en het is de make-up organizer. Volgens mij kost deze maar zo'n 3 euro en ik vind hem zelf erg handig.


Boven op mijn kastje staat een doosje met wat troepjes, hier boven op staat mijn Blond Amsterdam mok met daarin mijn kwasten. Ook staat er een grote pot body cream van Rituals, mijn favoriet! Verder staan er nog wat haar en reinigingsproducten boven op.


Zo ziet mijn bovenste la er van binnen uit. Je ziet er een mandje met gezichtsproducten, blush en oogproducten (zoals mascara, eyeliner).

De tweede la is mijn favoriete la. Hier vind je mijn lipproducten en oogschaduw. Eye candy! Ik vind het heerlijk om in mijn lipproducten mand te graaien, opzoek naar die ene lipgloss of lipstick. En soms neem ik echt even de tijd om mijn oogschaduws door te zoeken, meestal loopt dit uit in een 'spelen met make-up momentje'. Mijn paletten bewaar ik trouwens op een andere plek, deze passen niet in het mandje.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie je make-up opbergen en wat vinden jullie van mijn manier?

Liefs, Lotte

19 opmerkingen:

  1. Lek artikel ^^ Hoe ik m'n make-up opberg is haast hetzelfde. Ik heb een Ikea Helmer met bijna alles erin, dagelijkse producten en grote paletten liggen in een andere, grotere la. Ik vind het ideaal, zo een kastje vol make-up :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om te zien! Dat kastje is tof en die roze mandjes vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om te zien, en het kastje op zich vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn make-up bijna hetzelfde ingericht! Ladekastjes zijn zo makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien! Wat een prachtige spullen heb je allemaal zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed georganiseerd! Het is natuurlijk altijd super om te zien wat je allemaal bij elkaar hebt gescharreld en het wisselen van make-up kan ├ęcht verfrissend zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien hoe anderen hun make-up en producten opbergen! Die make-up organizer heb ik ook, handig voor mijn dagelijkse make-up. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kastje!! Je spulletjes zijn erg netjes opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kastje! Zodra ik op mezelf ga wonen komt er ook zeker zo'n kastje, ik heb er nu helaas geen ruimte voor :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn stash is niet zo groot, dus gebruik een grote opbergdoos! Voor nagellak ben ik van plan een Helmer aan te schaffen, want dat loopt nogal uit de hand...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je Healty mix foundation is zowat helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat make-up kastje van de Action is echt super :) Mooi en netjes heb je het georganiseerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. make-up organizer bedoelde ik ipv kastje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed georganiseerd!
    Ik wil die bakje ook kopen van de action, hoe jij het gebruikt is erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het er heel erg leuk uit zien!
    Zelf heb ik zo'n klein lade blokje van de xenos, wat een beetje te vol aan het raken is.
    En ik heb nog een kast waar ik op een hele grote plank mijn kwasten en andere dingetjes heb staan die niet in de lades passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik berg mijn make-up op in een helmerkastje. Hartstikke fijn en lekker ruim!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hey!
    ik vroeg mij af waar jij de roze bakjes vandaan hebt. Ik heb vergelijkbare bakjes ooit bij Action gekocht, maar die hebben ze niet meer...

    groetjes
    deed

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.