dinsdag 31 mei 2011

Nail of the day: Roze nagels met glitter


Je kent het vast wel, je bent je nagellakstash aan het opruimen en opeens heb je zin om lekker te spelen met je nagellak. Ik heb soms echt van die buien, dan heb ik de leukste nailart ideetjes, maar meestal wordt het geen succes. Vandaag heb ik een heel simpele, maar toch leuke nail of the day voor jullie.

Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt voor deze nail of the day. Als basis bracht ik twee laagjes van het Safari lakje aan, dit is trouwens de kleur 89. Maar je kunt natuurlijk ieder ander licht, roze lakje gebruiken. Hier over heen bracht ik twee laagjes van de glitterlak aan, deze is van Claires.



Ik bracht de glitterlak alleen op de top van mijn nagels aan, dit deed ik gewoon met het kwastje dat bij deze nagellak hoort. Je kunt ook een sponsje gebruiken, maar met het kwastje lukte het net zo goed. Het mooiste resultaat krijg je met twee laagjes.

Houden jullie ook zo van spelen met je nagellakjes?

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.