vrijdag 27 mei 2011

Ooglook met roze en bruine oogschaduw

7 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje, deze look staat je mooi!
    Je haar ziet er trouwens ook weer mooi en fris uit!
    Ik gebruik meestal neutrale bruine kleurtjes, maar als ik deze look bij jou zie moet ik de rose kleurtjes ook maar eens proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan! Heel natuurlijk en schattig :) je haar is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! Staat je heel schattig dat roze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje! Mooie look, ook leuk dat het gewoon lekker draagbaar is. Ikzelf draag meestal bruintinten, niet zo vaak opvallende.
    De highlights in je haar staan trouwens erg leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het lijd heel erg mooi om goudbruine tinten te gebruiken in mijn ooglook, omdat ik blauwe ogen heb die er dan mooi uit knallen. Dus ik dacht; als je eens een look maakt met blauwe kleuren, ou dat je denk ik ook erg mooi staan! het valt altijd te proberen, zeg ik altijd maar (:
    oja,even off-topic;
    de meeste mensen combineren de make up bij de kleren die ze aan hebben, maar ik doe het precies andersom! Ik heb een ooglook in mijn hoofd, en dan ga ik bedenken wat er het best bij staat.

    Verder draag ik gerust alles oogkleuren, maar er zijn voor mij een paar uitzonderingen, zoals:

    -geel
    -knalroze/paars (het staat me gewoon niet)
    -oranje (maar dat moet ik maar eens gaan doen, het word dé zomerkleur 2011!)

    hihi, veel succes met je site, lovesss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hou normaal gesproken nooit van oogschaduw, vind het er veel te opgemaakt uitzien. maar dit staat erg mooi en natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.