vrijdag 13 mei 2011

Osis+ dust it mattifying powder


De Osis dust it mattifying powder is een lichtgewicht poeder die voor textuur zorgt. Het geeft een zacht en mat effect aan je haar. Hij zorgt voor lichte controle en seperatie. Maar dan het belangrijkste, hij geeft enorm veel volume aan je haar. Ik heb het product voor jullie getest!


De Osis dust is powder vind ik een bijzonder fijn product. Hij geeft mijn haar veel textuur, waardoor ik heel gemakkelijk volume in mijn haar krijg. Ik breng de poeder op verschillende punten aan, ik richt mij hierbij vooral boven op mijn hoofd.

Ik ben fan, dat hebben jullie vast al gemerkt! Je kunt het product voor 7,95 kopen bij http://www.topmerkenonline.nl/.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg fijn spul, wil het zeker een keer gaan proberen!
    Het schijnt dat je dit ook goedkoper (wel ander merk/naam) op E-bay kunt kopen, misschien een tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je filmpje vandaag al op Youtube, zoals altijd weer heel leuk en duidelijk!
    Lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb dit product ook :-) Klinkt echt fijn ^_^ Leuk filmpje trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi hoe je haar word ;) je heb nu ook zo iets van taft ;) maar even opmerking niet lullig bedoeld ofzo, maar ik stoor me altijd aan je achtergrond want je zit zeg maar schuin tegen de muur en dan is die lijn schuin,

    haha miss ben ik een zeur maar het leid me beetje af :$ maar verder heb je echt een super site!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat lijkt me echt een wondermiddeltje!
    Je ziet inderdaad ook echt zichtbaar verschil qua volume!

    Hmm, binnenkort maar eens voor kijken..

    Trouwens, ik vind je echt een práchtige meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb ik ook! Heerlijk product, geeft lekker veel volume!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey ik zou het niet op ebay kopen want er zitten veel neppe tussen, dan zit er babypoeder ofzo in.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.