donderdag 5 mei 2011

Shoplog Rotterdam Alexandrium


Afgelopen dinsdag ging ik een dagje shoppen in Rotterdam Alexandrium. Zoals ik had kunnen verwachten, was het enorm druk. De Primark was een gekkenhuis! Toch heb ik een aantal leuke dingetjes gekocht in Rotterdam Alexandrium. In deze shoplog laat ik jullie zien wat ik kocht.


Ik kocht bij de Douglas twee nagellakjes van Herรดme, WIC. Rechts zie je een roze in de kleur Las Vegas. En in de cadeau verpakking zit een lakje voor m'n moeder, een paars kleurtje. Die krijgt ze zondag op moederdag!


Bij de kruidvat kocht ik het palletje uit de You rock collectie van Essence. Ik vond hem er erg mooi uit zien, hier krijgen jullie nog een review over. Ook zie je hier een lipsmacker van Coca cola vanilla. Ik ben gek op de Vanilla Cola, deze lipsmacker smaakt super lekker! Deze kocht ik voor twee euro bij de Primark.


En deze droogshampoo van Batiste kocht ik ook bij de Kruidvat.


Bij de Body Shop kocht ik nog een cadeautje voor m'n moeder. Bij de Body shop hebben ze een leuke actie, je krijgt namelijk een gratis bodylotion bij aankoop van een luchtje. Ik kocht voor mijn moeder het luchtje Withe musk in Blush, dit is een limited editon en ruikt heerlijk. Ik hoop dat m'n mama hem net zo lekker vindt.


Bij de Primark kocht ik deze twee schattige knipjes, voor maar twee euro.


Rechts zie je een trui die ik kocht bij de Primark en links een jeans van de Zara. Ik was al een hele tijd opzoek naar de perfecte jeans en daar lag hij opeens op mij te wachten, bij de Zara. Hij zit perfect en ik ben er erg blij mee. Hij kostte mij 30 euro, een fijn prijsje voor een jeans. De trui van de Primark was 11 euro.


Ik ben erg blij met mijn aankoopjes van afgelopen dinsdag. Het is niet veel, maar ik ben wel geslaagd voor de dingen die ik zocht. Van een aantal producten zal er nog een review op de site komen.

Hebben jullie nog lekker geshopt in de vakantie, of staat dat nog in de planning?

Liefs, Lotte

22 opmerkingen:

  1. ik wil ook heel graag nog naar de primark, maar ik durf eigenlijk niet in deze vakantie door die drukte!! dus ik denk dat ik het nog even uitstel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG ik ben dinsdag ook naar rotterdam alexandrium geweest om te wezen shoppen, ik ben naar tbs kruidvat en naar de primark geweest maar heb jou niet gezien en idd primark was ECHT een gekkenhuis! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes. Wist helemaal niet dat ze bij die Kruidvat Batiste hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook dinsdag in rotterdam alexandrium
    Wat jammer dat ik je niet gezien heb zeg, anders had ik naar je toe gekomen :)
    Die trui heb ik ook gezien bij de primark, heb hem nog beetgehad. Maar me moeder vond hem niks.
    Echt jammer dat ik je niet gezien heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die haarspeldjes zijn echt supercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke aankoopjes, het lakje is echt mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankoopjes :) Ik vind de jeans broeken van de Zara ook heerlijk zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk truitje, en ben benieuws wat je vindt van het you tock palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal, vooral de speldjes, cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh , ik was dindag ook ff in alexandrium..
    daarna zijn w e naar rotterdam centrum gegaan
    dagje rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen, die droge shampoo is geweldig :D Veel plezier met je aankopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke aankopen en ben benieuwd naar het you rock palette..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die trui is echt heel erg leuk! En de rest ook, maar die trui vind ik het leukst haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankoopjes!
    Ik wil ook weer eens naar de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spullen heb je gekocht! Ik ben zelf ook twee keer wezen shopppen, beetje teveel geld uitgegeven xD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve trui. Ik zoek ook steeds droogshampoo, maar ik kan hem nergens vinden, ook bij Kruidvat niet.. Dat We Rock palette heb ik ook gekocht zaterdag :). Enne ik heb op je gestemd bij Girlscene hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.