maandag 30 mei 2011

Sleehakken, elegant en comfy!


Helemaal hot op dit moment is de sleehak, of te wel de wedges. In vele winkels zijn ze te koop en ook in mijn omgeving ken ik veel mensen die ze dragen. In het begin vond ik ze wat lomp en het was niet helemaal mijn ding, maar nu ben ik om! De sleehak loopt een stuk comfortabeler dan een normale hak, maar toch krijg je er een elegante houding van.


Op de twee bovenstaande foto's zie je de wedges van mijn moeder en zusje. Allebei lopen ze geregeld op deze schoenen en ze lopen heerlijk. De peep toe maakt de schoenen compleet, een leuk vrouwelijk detail.



Hier draag ik de wedges van mijn zusje, I love it! Heel eerlijk, ik ben geen hakken mens. Hoe mooi en vrouwelijk ik hakken ook vind, ik kan er gewoon niet goed op lopen. Maar de sleehak loopt een stuk gemakkelijker en toch wordt je zo'n 10 cm omhoog gepusht. Wat ik met mijn 1.58 helemaal niet erg vind ;)

Ik heb voor jullie even wat mooie sleehakken uitgezocht, ik vind vooral de beige links boven in erg mooi! Alle wedges die je ziet, zijn van de H&M.

Ik ben benieuwd wat jullie van de sleehak vinden! Laat me weten of jij ook wel eens op sleehakken loopt en hoe je dit bevalt.

Liefs, Lotte

26 opmerkingen:

  1. Erg leuk!
    Jammer dat ze vaak meteen zo hoog zijn. Heb zelf een knie blesure een half uurtje op zulke schoenen lopen veroorzaakt een mooie zwelling ;-) dus ik hou het op alleen kijken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zo enorm gaaf! Maar helaas ben ik 1.80 (en mijn vriend is al zo'n 5 cm kleiner dan mij) dus draag ik nooit hakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vorig jaar vond ik ze helemaal niks, maar nu zou ik maar al te graag een paar in mijn bezig willen hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love wedges <3 Ik heb twee paar en ze lopen heerlijk. Die van jou vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik vondt het eerst niks, maar ook ik ben helemaal om ( ojaa en ik ben ook 1,58 cm)

    Ik draag nu vaak sleehakken op het werk.. Kan er de hele dag op lopen en ze maken me net iets groter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben al heel lang gek op sleehakken :) ze lopen erg lekker en dan vooral met een plateau!

    heb nu een paar van h&m hasbeens op het oog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind sleehakken ook erg leuk en ze zijn ook nog eens comfortabel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind sleehakken erg leuk! Ik moet nog steeds een paar scoren maar heb nog niet de perfecte sleehak gevonden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze inderdaad wel comfi, maar elegant.. Nee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sleehakken lopen zoveel lekkerder, i love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn inderdaad comfortabeler! Ik heb 1 paar van de H&M, maar ik pak toch steeds platte schoenen of normale hakken, gewoon omdat ze mooier staan. Ik heb geen idee hoe ik die wedges moet combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb ze al een aantal jaren in de kast staan en ik hou dr echt van! alleen kwa vrouwlijkheid winnen de wedges niet van de normale hakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw die eerste sleehakken zijn geweldig!(beige linksboven)
    Ik kan ze alleen niet vinden op de H&M site :(
    Waar heb jij ze vandaag gehaald?!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die wedges van je zusje zijn heel erg leuk. :D
    Ik vind sommige sleehakken wel mooi, maar dan moeten ze wel de juiste hak hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die van je zusje zijn echt leuk :D
    ik heb zelf een prachtig paar roze sleehakken en ze lopen echt heerlijk!!
    het probleem is alleen dat je ook sneller omklinkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb de baige begin mei besteld,,
    en worden pas in augustus (!!!!!) geleverd,,..
    problemen met het magazijn,,
    dus h&m online zou ik voorlopig skippen .........

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze ook echt heel leuk! Ik wil ook graag nog een paar mooie sleehakken. Wow, ik wist helemaal niet dat ze bij de H&M zulke leuke schoenen hadden. Ik vind vooral die met de bloemetjes erg leuk, daar moet ik maar eens gaan kijken dan. ;)
    Hihi, wat grappig, ik ben ook 1,58. Ik moet meestal omhoog kijken naar mensen. Maar ik vind het wel fijner om klein te zijn, dan heel erg lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind sleehakken eigenlijk echt niet mooi ;s

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vond ze eerst helemaal niets, nu vind ik sommige modellen wel mooi. Ik heb zelf ook één paar met sleehakken en ze zijn echt geweldig:D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ze zelf ook en ze zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hou van slee hakken. Heb nu twee paar, en wil eigenlijk wel nog een paar hebben haha. Ik heb die 2de in het linker rijtje alleen dan in de nude kleur. En verder nog een paar met heel veel zwarte bandjes.
    Die jij aan hebt van je zusje vind ik ook echt heel leuk!
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind sleehakken heel leuk, die van jou zijn trouwens ook echt mooi.
    Maar ik mag geen hoge hak van mijn moeder omdat ik daar nog te jong voor ben, ofzoiets. Ik wil het wel echt heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ben al jaren gek op de wedges! ik kan niet erg goed lopen op hakken, maar de wedges kunnen bijna niet hoog genoeg zijn ;-).

    de wedges linksonder van H&M staan al een tijdje op mijn wishlist.. erg schattig dat bloemetjesmotief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik heb ook een paar sleehakken. maar niet met zo'n hak als jij laat zien. een smalle hak met een geblokt stofje. zo'n 7,5 cm hoog. ze lopen echt lekker! ik wil zeker ook nog zoals jij ze laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind sleehakken erg mooi en lopen een heel stuk gemakkelijker. ik heb pumps met sleehakken en enkellaarsjes met sleehakken. Ik kan als ik daarop loop het veel langer volhouden dan andere schoenen met hakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hihi. Ik heb eigenlijk hetzelfde als jij. Ik ben 1.60, dus ik loop graag op hakken, alleen dat houd ik geen hele dagen vol, omdat ik niet echt een ster ben in op hakken lopen. Voor een feestje kan het wel, als ik ook nog wat kan zitten enzo, maar anders echt niet. Daarom vind ik sleehakken zo fijn, want die lopen veel lekkerder. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.