donderdag 5 mei 2011

Stem op Lotte, jullie favoriete beautyblogger!

Ja, lieve meiden, ik zit bij de laatste drie finalisten om de beautyblogger van Girlscene.nl te worden! De titel van dit artikel is natuurlijk een klein geintje, maar ik heb jullie stem wel heel hard nodig. In dit artikel liet ik jullie mijn filmpje zien, die ik naar Girlscene stuurde. Op dat moment zat ik bij de laatste vijf finalisten, maar nu heb ik dus te horen gekregen dat ik bij de laatste drie zit. Dat betekend dat jullie kunnen stemmen en dan natuurlijk wel op mij he ;)
Jullie kunnen stemmen via de site van Girlscene, door HIER te klikken.
Ik zou het echt super lief vinden als mijn bezoeksters op mij zouden stemmen, dan ben ik jullie erg dankbaar. Op dit moment loop ik voor met 72%, maar toch heb ik jullie stem hard nodig. Omdat ik ontzettend graag wil winnen!

Bedankt alvast voor jullie hulp en wanneer de uitslag bekend is, laat ik jullie dit natuurlijk weten.

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je in de top 3 staat! Heb voor je gestemd, nog veel succes ermee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik stemde net en je hebt 72% van de stemmen tot nu toe! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meid ik had gister al op je gestemd!
    ;) ik hoop voor je dat je wint :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ddat je in de top 3 staat ik heb op je gestemd ! Je staat nu toch nog ruim voor op de andere. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd! en ik heb gisteren al op jouw gestemd, je was voor mij gewoon 100% de beste

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb gisteren al op je gestemd! volgens mij moet het je wel lukken, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gisteren al op je gestemd en vind je ook gewoon oprecht de leukste van de drie...zet em op! Maar ik denk dat je wel gaat winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op jou gestemd! Je bent ook echt de leukste van de drie.

    En je hebt een voorsprong van 73%. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk help ik je graag met winnen, ik heb net op je gestemd :-) Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk voor je :) Ik heb op je gestemd hoor, volgens mij is het duidelijk wie er gaat winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! gefeliciteerd, heb op je gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was verbaasd toen ik op girlscene naar de filmpjes van de kandidaat beautybloggers keek en jou herkende van deze blog! Je doet het erg leuk, dus ik denk dat het wel goed gaat komen - mijn stem heb je in ieder geval. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb op je gestemd hoor, voordat ik je blog bekeek. Vind je heel spontaan over komen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.