donderdag 19 mei 2011

Wat kies jij? Lipgloss of lipstick

Ik heb weer een nieuwe, lastige vraag voor jullie bedacht. Ik zou graag van jullie willen weten, wat je zou kiezen, als je moet kiezen tussen een lipgloss of een lipstick. Wat kies jij? Het is of het één of het ander. Dus wil jij je hele leven verder met alleen maar lipgloss of ga je toch voor de lipstick?
Ik ben erg benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat. Als je mij deze vraag een jaar geleden had gesteld, had ik direct geantwoord met lipgloss. Maar op dit moment is mijn antwoord lipstick. Ik gebruik bijna dagelijks lipstick, het zit gewoon lekkerder op mijn lippen en het blijft ook beter zitten. Een jaar geleden vond ik lipsticks nog niet interessant. Maar nu mogen ze van mij niet meer ontbreken. Als ik dus echt moest kiezen, ga ik voor de lipstick. Sommige lipsticks hebben van zichzelf al een prachtige glans, dus dat zit ook wel goed. Geen geplak, geen haren die in je lipgloss blijven hangen en niet na een kwartier al moeten bij werken. Nee, doe mij dan maar een lipstick.

Laat me in een reactie weten waar jij voor kiest!

30 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik ga voor lipstick. Ik vind dat fijner zitten, eigenlijk. Al draag ik wel vaker lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten lipstick! Ik draag maar heel weinig lipgloss en dan meestal ook nog alleen over een lipstick heen. Mijn lipgloss stash wordt dan ook alleen maar kleiner, terwijl mijn lipstick stash blijft groeien en groeien! Vind lipstick ook fijner zitten, makkelijker en mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de lipgloss! Die gebruik ik iedere dag en lipstick denk ik 1x per maand!

    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hier hetzelfde als bij jou. Vorig jaar was het vrijwel altijd gloss maar sinds een tijdje bijna alleen maar lipstick. Vooral sinds ik de absolute moisture lipsticks van Catrice ontdekte die inmiddels uit het assortiment zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lipstick, absoluut! Ik draag echt nooit lipgloss :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de voorgaande jaren ging mijn voorkeur uit naar lipgloss en vooral naar transparante. Ik hield niet heel erg van de opvallende kleuren, dus die kocht ik dan ook niet. Tot ik vorig jaar een keer een fel kleurtje had gekregen van iemand en ik het ben gaan dragen. Sinds een tijdje ben ik meer fan geworden van een lipstick, met eventueel een gloss er nog over voor een nog mooier effect. Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar lipstick en ik blijf ze ook maar kopen :$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lipstick vind ik mooier maar ik pak eigenlijk geen van beide vaak. Altijd lippenbalsem. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mij geen lastige vraag. :P
    Ik kies lipgloss. Heb vaak last van erg droge lippen en lipstick staat dan niet echt mooi. Dan gebruik ik liever lipgloss, omdat die mijn droge lippen vaak wat verdoezeld.
    En sowieso vind ik lipgloss veel fijner en vaak mooier. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eerst was het bij mij echt lipgloss, maar de laatste tijd ben ik meer gek op lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor mij is het eigenlijk geen van beide. Ik koop het af en toe wel, maar gebruik naast (een getinte) lippenbalsem eigenlijk geen lipproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lipstick! vind ik veel prettiger aanvoelen op mijn lippen :) daarnaast, met lipstick kunnen de lipppen echt knallen
    dat vind ik bij gloss altijd tegenvallen

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lipstick, zeker. Ik vind lipgloss echt vreselijk zitten, veel te plakkerig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lipstick!
    Ik haat het als mijn haren blijven plakken aan mijn lippen, en lipstick blijft ook veel langer zitten. Al moet ik wel zeggen dat ik nog wel vaak mijn Dazzleglass pak, maar dat is dan meestal met feestjes, én over lipstick ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wist trouwens helemaal niet dat je al een .nl account had! :o Tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. eigenlijk heel verschillende, ik gebruik de laatste tijd steeds met lipsticks maar ik doe ook wel is lipstick en daarover heen lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gebruik het liefst een lipgloss, omdat met een lipstick de velletjes op mn lippen toch wel snel te zien zijn, wat jammer is.. Maarja, hoe ik ook scrub en smeer met lipbalsems die velletjes gaan maar niet weg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik gebruik veel liever lipgloss, gewoon voor het glansje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. als ik echt moet kiezen is het zeker lipstick! je kan er gewoon meer mee varieren zoals rood en nude. en ik vind lipgloss vaak heel erg plakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga ook voor de lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ook absoluut lipstick. als ik al iets draag is dat het :) lipgloss plakt zo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. whaha! Typisch geval van blogger telepatie! Toevallig heb ik ook een artikel geplaatst over lipgloss of lipstick haha!
    leuk artikel
    x Samanthalovesbeauty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lipgloss! Die heb ik het meeste in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lipgloss, sowieso!
    Lipstick vind ik ook wel fijn maar ik merk dat ik vaker naar mijn glossjes pak, dus dan is het antwoord duidelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hmmm, vind meestal lipgloss te plakkerig en niet zo fijn om te gebruiken dus ga voor lipstick dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lipgloss..trouwens, super leuke site heb je lotte! ik volg je site nu een weekje ongeveer, (via beautylab zag ik je site) en aangezien ik ook gek ben van beauty dacht ik..wat super!! :) xx Dita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik ga denk ik toch voor lipgloss. Dat kan namelijk ook heel dekkend en longlasting zijn! en ik heb toch met lipstick dat je alle velletjes en lijntjes ziet zitten bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.