dinsdag 10 mei 2011

Wat kies jij? Stijl haar of krullen


Vandaag richt ik mijn 'Wat kies jij' op onze lokken. Wat kies jij, stijl haar of krullen? Op bovenstaande foto is het verschil duidelijk, links draag ik stijl haar en rechts krullen. Nu wil ik niet weten wat je mij het beste vind staan, maar waar zou je zelf voor kiezen. Ben jij zelf meer voor een bossie krullen of voor stijlvol stijl kapsel. Ik weet zeker dat je een persoonlijke voorkeur hebt en deze wil ik graag horen. Lees verder om te zien waar mijn voorkeur naar uit gaat.


Mijn voorkeur is direct duidelijk, ik ga voor de krullen!


Ik vind krullen het mooist bij mijn gezicht staan. Een bos vol volume en krullen, I love it! Helaas heb ik niet van mezelf zo'n volle bos met krullen. Maar met een krultang is dit zo gepiept. Wel heb ik van mezelf slag in mijn haren.

Laar me in een reactie weten waar jij voor kiest, stijl haar of krullen?

Liefs, Lotte

25 opmerkingen:

  1. ik zelf heb krullen maar vind stijl ook erg mooi!
    maar ben tevreden met mn haar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind stijl heel mooi, tenzij je echt mooie grote krullen hebt van jezelf. Gemaakte krullen vind ik niet zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind stijl ook erg mooi staan bij je! Ik ga meestal voor ertussen in. Heb ook slag van mezelf. Maar af en toe ga ik ook wel voor echt stijl of echte krullen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind bijvoorbeeld die slag van Whitney Port super mooi, alleen lukt het mezelf niet om te maken. Ik kan niet goed met de krultang haha. Stijl haar vind ik ook mooi en het is iets makkelijker dan krullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je met beide kapsels mooi staan. Zelf houd ik ook van krullen maar sinds de kapster mijn haren te kort geknipt heeft (verdorie toch!!) draag ik mijn haar steil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg van mijzelf steeds meer krullen, had toch liever stijl haar gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb van mijzelf een beetje slag in mijn haar. Het vervelende is dat het aan de ene kant wel mooi krult, maar aan de andere maar half. Mijn voorkeur gaat uit naar stijlen (bij mijzelf). Ik vind bij jouw krullen het leukste staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeilijk. Ik vind het allebei erg leuk staan! Ik houd zelf heel erg van krullen, dus ik kies voor krullen! :D Ik heb een beetje krullen en slag, niet erg veel. Ik ben er wel tevreden mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb van mezelf krullen.
    Dat vind ik zelf ook mooi, alleen het nadeel bij mij is dat ze snel pluizen. Helaas heb ik daar nog geen wonderproduct voor gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat moeilijk, ik kan geen keuze maken. Allee twee staat je erg mooi/natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allebei mooi, maar ik vind krullen mooier staan! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb zelf de ene dag krullen en de andere dag slag of pluizig haar dus ik ga echt voor stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Krullen staan jou echt prachtig! Zelf stijl ik mijn haar omdat ik dat bij mezelf mooier vind en mn haar ziet er daardoor ook gezonder uit en pluist het minder (snel).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Overduidelijke keuze: STIJL <3

    Ik heb van mezelf hele grote bos krullen, en dan ook echte krullen niet zo'n slagje.

    Ik vind het opzich wel mooi, maar het gaat zo erg snel pluizen en is moeilijk te behandelen.
    Daarom stijl ik me haar heel vaak! ik vind het gewoon veel mooier.

    Bij jou vind ik het gewoon allebei mooi staan

    liefs Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sorry maar die krullen vind ik niet mooi bij je.
    Ze ziet heel erg dat ze zelf in zijn gezet,
    Stijl haar staat je wel super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb echt nog nooit krullen gedragen, dus eigenlijk kan ik de keus helemaal niet maken! Ik wil het altijd nog wel een keer proberen, maar op dit moment heb ik een kapsel tot aan mijn schouders, dus denk dat het dan niet zo mooi word als ik het ga krullen aangezien het dan erg kort wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb zelf haar met wat slag. Ik doe er meestal niets mee (niet straighten en ook niet krullen) en dan valt het gelukkig met aardig wat volume. Krullen vind ik mooier dan heel stijl haar trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De krullen geven je een hoog diva-gehalte :D
    Steil vind ik ook mooi hoor :)
    Ik heb zelf slag in mijn haar, vind dat mooi, je kan het makkelijk krullen en steilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb van mezelf erg dik, vol en golvend haar. Grove bekken. Maar ik zie mezelf liever met stijl haar, vandaar dat ik steeds weer de steiltang bovenhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn voorkeur gaat uit naar slag,
    alleen ik heb heel veel krullen.
    Is niet zo gemakkelijk anders te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor mezelf vind ik stijl voor het mooist, bij jou staan de krullen erg goed ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke blog! ik vind dat ze je allebei goed staan, maar mijn voorkeur ligt toch ook net iets meer bij de krullen ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.