maandag 9 mei 2011

What's in my bag?

16 opmerkingen:

  1. Superleuk filmpje Lotte!

    Ik gebruik altijd dezelfde tas, 1tje van Invito.
    Meestal is die wel netjes, maar af en toe geef ik 'm even een grote opruimbeurt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eigenlijk altijd dezelfde tas.. Wissel hem 1x per 3 maaanden denk ik! Leuke video!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woow toen ik jouw portemonee zag ,hahah lekker groot.
    zelf heb ik altijd een labello ,fles water ,me mobiel en me muziek in mijn tas zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik naar school ga heb ik in m'n tas vaseline, deo, waterflesje, klein beetje geld, mobiel, kauwgum, meestal m'n muziek en mijn schoolspullen dan!In het weekend ziet mijn tas er wel iets anders uit en neem ik ook een andere tas mee naar school maar dan heb ik meestal nog een klein make-up tasje er bij in, en mijn volledige portemonee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk filmpje, vind deze tag altijd leuk om te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt echt een kinderstem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Anoniem, Goh wat een leuke reactie zeg! Lekker opbouwende feedback ook :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb en kleine tas voor werken, shoppen, etc. Als ik naar school ga heb ik meestal mijn eastpack bij me of een grote schoudertas.
    Ik vind je tas echt heel mooi, ik ben nog steeds opzoek naar zoiets. waar aan de buitenkant ook een redelijk vak zit en de binnenkant lekker georganiseerd.
    Iemand aanraders??

    Oh trouwens als je zoveel tassen hebt, is het misschien leuk om die eens te laten zien? Ben erg benieuwd namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk filmpje!

    Ik heb altijd mijn telefoon, portemonnee en ook Rosebud in mijn tas. Ik gebruik eigenlijk elke dag wel een andere tas...ligt heel erg aan mijn outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien. Ik heb zelf nu net een nieuwe tas voor school, een erg grote. Ik moet namelijk altijd erg veel boeken meesjouwen, waaronder 2 nogal dikke wetbundels. Dat is volgend jaar gelukkig voorbij maarja nu heb ik dus wel een tas nodig waar het inpast haha! Voor buiten school gebruik ik weer een andere tas, een die wat kleiner is. Dus dingen als portemonnee, zonnebril, deo, etc. moet ik steeds verwisselen van tas haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk! ik gebruik voor school altijd dezelfde tas. voor shoppen maar net waar ik zin in heb! ik heb altijd wel een make up tasje (met inhoud) bij me!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Manon, wat voor tas gebruik jij dan?
    Ik ben ook nog op zoek naar een grote fijne schooltas. Ik ken het probleem namelijk dat ik oa wettenbundels mee moet nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb niet zo'n grote tas en ik heb er ook niet zoveel inzitten...
    Maar sowieso altijd lippenbalsem (ik heb in elke tas/jaszak wel een andere lippenbalsem zitten, ik kan niet zonder :P en in mijn bh zit ook altijd een tinnetje :P).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Lotte. Jij houdt van aandacht en wilt graag bekend worden. Right? Hier hoort bij dat je negatieve reacties krijgt. Ik heb gemerkt dat je hier elke keer een reactie op plaatst (hiermee laat je zien dat je het jezelf aantrekt). Tip: Reageer gewoon niet op dit soort reacties. Niet iedereen kan altijd positief over je zijn.

    En verder, het lijkt mij idd ook leuk als je al je tassen laat zien in een filmpje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Anoniem, Ik trek het me inderdaad aan, omdat het een reactie was, waar ik niets mee kan. Het is een reactie op iets wat ik heb en niet iets wat ik kan veranderen. Mijn stem is zoals hij is. Daarom vind ik het vervelend dat ik hier een negatieve reactie op krijg. Ik kan best met kritiek om gaan, als het maar iets is waar ik iets mee kan. Zoiets als: Je praat naar mijn idee wat snel.. Hier kan ik wat mee en kan ik aan werken.
    En daarbij, ik reageer er op, omdat ik mijn bezoekers serieus neem. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.